Avatar billede and.vang Nybegynder
03. februar 2001 - 21:26 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

automatisk browser-indtastning

Kan det lade sig gøre at skrive i HTML at når man trykker på noget skal der skrives en bestemt adresse i browseren som derefterskal følges??
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. februar 2001 - 21:34 #1
Ja, det hedder et link:

<a href=\"www.yahoo.com\">klik her</a>

men det var jo nok ikke det du ønskede at spørge om :-))

Avatar billede and.vang Nybegynder
03. februar 2001 - 21:45 #2
Nej det var ikke lige det. Det er fordi jeg har oprettet sådan en lort homepage for at lægge en enkelt fil der, som min tidligere udbyder ikke understøttede. Men de vil ikke have at man laver links til den så jeg kunne måske snyde dem og så bare skrive i HTML at et link skal skrive en adresse i browseren og så følge den. Ved ikke om det kan lade sig gøre men det ville da være meget fedt. Ellers kan det jo være der er nogen der kender en:

-Gratis udbyder af hjemmesider
-Der understøtter ALLE filtyper
-Og er med browser-upload
-Og som er lige glad med om man linker til den andre steder fra!!

Adressen er fuldstændig ligemeget om det så er www.mingratishjemmeside.dk/alledemderharoprettetenhjemmesidehosos/underemnetcomputer/ogsomhardettebrugernavn/tnd/index.htm
Håber der er nogen der kan hjælpe mig!

/And
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
03. februar 2001 - 22:01 #3
\"Men de vil ikke have at man laver links til den\" ?? Hvorfor det? Hvad er
det for en fil?
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. februar 2001 - 22:02 #4
Jeg har lidt af det samme på tripod (af pladshensyn) og har \"snydt\" mig igennem med at lave en index.html der peger på de ønskede sider, så det også er en \"Hjemmeside\" for sig selv. Ellers er det bare normale links frem og tilbage.

Jeg kunne forestille mig at whitehat.dk er noget i retning af din idealudbyder. Bortset fra browser-upload, men der er ftp da også meget nemmere. get2net og opasia er også ret ligeglade (men opasia koster vist pengører endnu)

mht spørgsmålet kan du lave et javascript link:
<a href=\"java script:self.location.href=\'ny_url.html\';\">...
men det er præcis liesåmeget et link som det andet så de vil vel være lige sure.

mvh JakobA.
Avatar billede {dark} Nybegynder
03. februar 2001 - 22:09 #5
hej and, du kan prøve www.whitehat.dk
De understøtter de fleste filer(php, asp o.s.v.)
så meget plads man vil ha\'
browser upload(ingen ftp desværre :()
ingen reklamer.
prøv dem de er fede, men hjælp lige ham der laver siden ved at trykke på nogle bannere så den bliver ved med at køre :)
Avatar billede and.vang Nybegynder
03. februar 2001 - 22:09 #6
Min fil er en CCN-fil hvilket er et online-spil. Filtypen er udviklet af firmaet bag The Games Factory som jeg har lavet mit spil med. Men min mor kalder \"Anders det er ved at være sengetid\" så see you later. Jeg prøver Whitehat, Get2net eller Opsia i morgen. Men egentlig er get2net ikke kun for dem der bruger get2net som internet-forbindelse??

/And
Avatar billede {dark} Nybegynder
03. februar 2001 - 22:11 #7
jeg tror også at man kan linke til andre steder(det ville da være dumt andet)
Avatar billede and.vang Nybegynder
03. februar 2001 - 22:11 #8
Okay Dark. Jeg prøver Whitehat i morgen. Skal nok hjælpe den stakkels webmaster med sin økonomi! Tak for hjælpen indtil videre alle sammen!

/And
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. februar 2001 - 22:13 #9
Okay, mangler ny host, here we go:

www.free.webside.dk
FTP: Ja (og browser)
ASP: Nej
PHP: Nej
CGI: Nej
Plads: 25mb
Filer: Ikke over 2.5mb
IRC server: Ja

www.free4all.1000pages.com
Banner: POP-UP eller Banner (du må ikke selv have bannere på din side)
FTP: Ja (og browser)
ASP: Nej
PHP: Nej
CGI: Nej
Plads: 25mb
Filer: Ikke over 2.5mb

www.topcities.com
Plads: 50mb
CGI: Nej
ASP: Nej
PHP: Nej
FTP: Nej, men look-a-like
Banner: Banner eller pop-up

www.icestorm.com/freewebsites.html
CGI: Ja
Banner: Nej
Plads: 3mb
FTP: Nej
Browser-upload: Ja

Håber der var en du kunne bruge :o)

Avatar billede and.vang Nybegynder
04. februar 2001 - 13:54 #10
Damn, der er stadigvæk ikke nogen der kan bruges. Det lyder måske sært, men der er hele tiden noget galt. Enten er der ikke understøttelse af den stakkels CCN-fil, ellers må filer ikke fylde 165 kb som min gør. Og den der Icestorm: det så altså ikke ud til at den var gratis... Jeg siger stadig mange tak for jeres opmærksomhed og håber at der til sidst er en host der rammer plet.

/Anders
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. februar 2001 - 14:20 #11
Hvad er egentlig det der CCN format filen er i? Jeg har aldrig hørt den endelse før.
Avatar billede and.vang Nybegynder
04. februar 2001 - 21:44 #12
Nej Jakoba jeg kan godt forstå du aldrig har hørt om det format før. Men det er også et som firmaet på The Games Factory, der er programmet jeg har lavet mit spil, der har udviklet det. Det er fordi det er sådan et online-spil og så er de så smarte at lave en plug-in (ligesom Flash, Shockwave etc.) som man så skal installere for at kunne køre spillet. Skidesmart, for så bliver de mere og mere udbredt jo flere der prøver nogen af deres spil. Så det siger sig selv at du aldrig har hørt om en CCN-fil. Hvis nogen er interreserede i at vide mere kan jeg da lige henvise til The Games Factory\'s officielle: www.clickteam.com. Der kan man selvfølgelig også downloade shareware-versionen af The Games Factory (der åbenbart aldrig udløber?!?).

/Anders
Avatar billede and.vang Nybegynder
05. februar 2001 - 21:12 #13
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!

Det virker!
Fandt en host der kunne hvad jeg søgte www.dencity.com. De har vist lidt tekniske problemer lige i dette øjeblik, deres side virkede for ca. 10 sek. siden. Men tak til jer allesammen for jeres opmærksomhed, og hold jer fra Fortunecity!! De godtager ikke links! Men prøv mit spil på www.worldzone.net/computers/tnd/carlo.htm!! Eller direkte på home.dencity.com/spil/Carlo.ccn. Men i skal lige installere den omtalte plug-in inden. Den kan downloades fra min hjemmeside (den på worldzone). Men hov, hvad er nu det...Der er jo tre der skal dele 20 points!! Det går jo ikke op...Hmm...det må blive noget ælle bælle. Endnu engang tak til alle der har skrevet her, men vent evt. til i morgen med at prøve mit spil da Dencity vist havde problemer.

Venlig Hilsen Anders

- ælle bælle, mig fortælle, det var den bruger fra eksperten der skulle ha\' færrest...
Avatar billede and.vang Nybegynder
05. februar 2001 - 21:15 #14
Så er Dencity klar igen. Prøv mit spil...

/And