Avatar billede su.sand Nybegynder
14. marts 2004 - 18:43 Der er 2 kommentarer

TV-kort, Hauppauge WinTV Theater (Surround Sound)

jeg er på trapperne til at køb Hauppauge WinTV Theater tv-kortet.
Jeg kan ikke gennemskue hvordan lyden skal kobles til mit lydkort som er et Sound Blaster Audigy 2.

Kan en sige mig om WinTV Theater kortet kan til kobles mit lydkort internt. eller om det kan passe at man skal skifte rundt på stikkende på subwooferen hver gang man vil se tv, for at få lyden i Surround Sound.
Eller hvordan det ellers skal forgå så man både kan spille i EHX lyd, og se tv med dolby Surround Sound uden at skifte rundt på kabler.

ser frem til et svar.
Avatar billede johndoesacc Nybegynder
14. marts 2004 - 19:55 #1
Jeg kender ikke det omtalte tv kort specifikt... men almindeligvis bruger man en ledning som når man tilslutter et cd-rom drev til lydkortet til at forbinde tv-kortet og lydkortet.
Avatar billede su.sand Nybegynder
14. marts 2004 - 20:09 #2
tak for hedvendelsen johndoesacc men det er ikke godt nok, de guider jeg har været igennem indikere alle at der ikke er intern forbindelse, men det tror jeg ikke på så jeg vil gerne høre fra en der kender specifikt til kortet