Avatar billede karsteng Nybegynder
14. marts 2004 - 18:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til færdiggørelse af præsentation

Kan kan ikke selv hitte ud af at lave en lille præsentation færdig, så jeg håber at kunne få lidt hjælp.
Kig på: http://www.step-in.dk/hus/slet2.html. På side 2 kan man klikke på Nordjylland og Fyn. Jeg skulle meget gerne have det lavet sådan, at valgene for zoomeriet bliver gjort i det første frame som vist med dropdowns (og ikke med knapperne). Når man så kommer ind på det næste frame vises først Nordjylland - ved klik på musen vises nr. 2 valg osv.

Er der en der er frisk på at hjælpe mig? Så kan jeg maile .fla'en.
Avatar billede hede98 Nybegynder
15. marts 2004 - 12:48 #1
Jeg er ikke helt med på hvordan du vil have det lavet, men jeg kan nok godt hjælpe med en eller anden løsning!, hvilket website skal det bruges til!
Avatar billede karsteng Nybegynder
16. marts 2004 - 09:21 #2
Slut. Problem løst.