Avatar billede zoonaxdk Nybegynder
14. marts 2004 - 17:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejl kode 19 med CD-Drev ?

Hey.

Skulle lige bruge min søsters CD-Rom drev, men kunne jeg ikke. Der var simpelthen ikke noget cd-rom drev.
Der er både Win 98 og XP på maskinen. Det virker fint nok i Win 98, men ikke i Win XP.

Enheds status:

Windows kan ikke starte denne hardwareenhed, fordi enhedens konfigurationsoplysninger (i registreringsdatabasen) er mangelfulde eller beskadigede. (Kode 19)

Klik på Fejlfinding for at begynde fejlfindingen af denne enhed.

Der er sådan et udråbstegn foran det i enhedshåndteringen. Har prøvet at slette og lade Windows finde den igen, men der er stadig udråbstegn foran.

Hvad gør jeg ?
Avatar billede zoonaxdk Nybegynder
14. marts 2004 - 17:47 #1
Cd-rom drevet hedder: LG CD-ROM CRD-8522B
Avatar billede zoonaxdk Nybegynder
14. marts 2004 - 19:32 #2
Ingen der ved noget om dette ?
Avatar billede zoonaxdk Nybegynder
14. marts 2004 - 20:03 #3
?
Avatar billede fromsej Praktikant
14. marts 2004 - 20:56 #4
Find og fjern det i enhedshåndtering, genstart.
Avatar billede zoonaxdk Nybegynder
15. marts 2004 - 10:45 #5
Har jeg prøvet, men uden held
Avatar billede zoonaxdk Nybegynder
15. marts 2004 - 12:08 #6
Jeg ligger inde med de gyldne ord. hehe.
Har nemlig lige fået det til at virke.
Skriv til mig, hvis der er andre der har problemet. :D
Avatar billede fromsej Praktikant
15. marts 2004 - 20:59 #7
Vil du fortælle hvordan?
Avatar billede sojen Nybegynder
05. marts 2011 - 15:38 #8
Kære zoonaxdk. Jeg vil være glad for din hjælp her 7 år efter du var i knibe. Nu sidder jeg med samme problem. Mon du stadig er her på sitet og vil skrive de gyldne ord :)