Avatar billede vampire_x Nybegynder
14. marts 2004 - 16:03 Der er 2 kommentarer

Crash i 3d Spil

Jeg ved ikke om det her er det rigtige sted men jeg kunne ikke finde et bedre sted at spørge.

Jeg har for kort tid siden geninstalleret windows. før denne geninstallering virkede spillene(indtil vidre har jeg prøvet max payne 2 og kotor) fint nok men nu går de ned på en række forskellige måder på tilsyneladende tilfældige tidspunkter...
a: spillet crasher men lyden fortsætter, ctr+alt+del virker og jeg kan lukke spillet ned.
b: spillet crasher og lyden looper, intet kan gøres
c: computeren genstarter uden advarsel

jeg kører med:
AMD athlon xp 2600+
512 mb ram
geforce 4 ti 4200 agpx8
onboard realtek ac97 lydkort
windows xp pro

jeg har installeret nvidia's nyeste drivere, directx 9b og alle opdateringer til windows...
Avatar billede micheljn Nybegynder
14. marts 2004 - 16:21 #1
Hmm. står den stille o kun lyden forsætter, også bliver du nød til at genstarte din pc????. Fx i counterstrike..
Avatar billede vampire_x Nybegynder
14. marts 2004 - 17:11 #2
som jeg skrev for oven varierer det...