Avatar billede christrup Nybegynder
14. marts 2004 - 15:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ipod lader op, men windows kan ikke finde den?

Hej Gruppe,

Så er det min tur til ikke at kunne finde ud af min ipod.
Der er tale om en ny model på 10GB.
Den lader batteriet op når jeg forbinder den til min computer via et Sandberg Firewire-kort - men windows kan ikke se at der er sluttet en firewireenhed til.
Jeg har prøvet at holde PLAY og MENU nede samtidig - og så holde FREM og TILBAGE ned for at få den til at gå i disk mide - men så siger den bare "safe to disconnect"

Med andre ord: den virker fint, jeg kan spille hvad der ligger på den så tosset jeg vil, bare ikke smide nye sange på den.

Windows påstår at mit wirewirekort er installeret korrekt...

Venligste hilsener fra Christrup
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. marts 2004 - 15:32 #1
har du installeret software til den? (fulgte med Ipod'en)
Avatar billede christrup Nybegynder
14. marts 2004 - 15:54 #2
jaja - der er installeret software - nyeste version - også på ipoden
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. marts 2004 - 15:59 #3
Hvilket styresystem?

registere windows når du sætter den til PC'en (kommer der et kort timeglas på musen)
Hvad med den IPOD manager der ligger nede ved uret, registere den noget?

har selv et sandberg PCI firewire kort til min Ipod og det virker fint
Avatar billede christrup Nybegynder
14. marts 2004 - 16:02 #4
det er xp sp1
nix - manageren registrerer intet

tror jeg er nødt til at lave lidt fejlfinding - låne et eller andet firewiredrev og se om det virker - og tage ipoden over til en kammerat som har en ibook.....

jeg er kørt fast
Avatar billede rkhdk Nybegynder
14. marts 2004 - 16:07 #5
har du prøvet at reinstallere softwareen?
Avatar billede christrup Nybegynder
21. marts 2004 - 15:48 #6
jeg har sendt den til reparation - lukker sp.