Avatar billede jaxo Nybegynder
14. marts 2004 - 13:05 Der er 4 kommentarer

Mp3 Seeker

Halløj,

jeg vil lave/"få lavet" et program som er en slags Mp3 Seeker

-----------------------------------------------------
|Titel search | Id tag search |Enq i WA | Play i WA |
|Result                      |Button  | Button    |
-----------------------------------------------------

Man skal også kunne dobbelt klikke på filerne så de åbner i standard afspiller..

Jeg ved ikke om det er for omfattende når man absolute ingen erfaring havde, jeg går udfra at det er nemmest at lave i delphi..

håber nogen kan hjælpe..
Avatar billede borrisholt Novice
14. marts 2004 - 17:29 #1
Er de noget du vil betale for ? Jeg mener ikke det er så svært at lave. Det vil kunne leveres senest fredag. Fast pris 500 kroner, hvis du selv kommer med et udkast til hvprdan programet skal se ud !

Jens B
Avatar billede jaxo Nybegynder
14. marts 2004 - 19:48 #2
helst ikke betale.. ville nu også gerne om jeg selv kunne lave det.. skal bare lige bruge lidt hjælp med et sted at begynde.. den eneste grund til ikke at lave det selv skulle være hvis der var en som havde det eller var frisk på at lave d 4 free..
Avatar billede topsite Nybegynder
14. marts 2004 - 19:50 #3
Start med Borland.com
Avatar billede borrisholt Novice
16. marts 2004 - 20:26 #4
En plov er stadig et seriøst bud  !

Jens B