Avatar billede bandit_ Nybegynder
14. marts 2004 - 11:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tutorial til 3d rum

Hej. Jeg jeg har nu fået 3d studio max 4 af en ven som ikke ville bruge det mere. Nu er problemmet bare jeg jeg fatter Nada af det hele. Det jeg egentlig havde tænkt mig at lave var et rum til en 3d chat men hvor finder man tutorials til at lave sådan et? i får 150 point for det.
Avatar billede mat Nybegynder
14. marts 2004 - 11:51 #1
http://www.3dmaxer.dk/tutorial.asp - gå herind og lav et par tutorials, så er du igang :)

Nu ved jeg ikke hvordan et rum i en 3d chat skal se ud, men er det ikke bare fire vægge? Det er ret nemt at lave så snart du lige har lært basis funktionerne og interfacet i 3d max.

mvh mat
Avatar billede osborne Nybegynder
19. marts 2004 - 20:30 #2
Med 3ds Max 4 kan du opbygge modeller / figurer osv. til dit chatrum .. men det er ikke nok til at du har et kørende chatrum på internetttet.

Jeg vil foreslå at du spørger i internet forum et sted med hensyn til hvilket software du ellers skal bruge for at opbygge et chatrum i 3D, og hvilke krav der er til de modeller der skal bruges. Så kan du altid få mere råd og vejledning i hvordan du opbygger disse i Max 4 her.
Avatar billede bandit_ Nybegynder
06. april 2004 - 16:18 #3
Ingen gode svar.
Avatar billede timmelimsen Nybegynder
06. april 2004 - 21:42 #4
Ingen gode spørgsmål...