Avatar billede nams Nybegynder
14. marts 2004 - 09:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

install af debian

Hejsa jeg forsøger at få installeret debian på den ene af mine servere, men støder hele tiden panden mod muren....

Jeg bruger floppyes til at starte op på og henter så filerne via nettet, men få hele tiden en fejl som denne

ftp://ftp.sunsite.auc.dk:21/disk3/debian/pool/main/e/exim/exim_3.35-1woody2_i386.deb was corrupt.

Hvad gør man så ??
har prøvet at hente filerne fra mange foskellige URL's, men får hele tiden den fejl.

Jeg har også prøvet med en cd og den giver også fejl...

Er debian bare blevet fucked up eller hvad sker der ??
Avatar billede segmose Nybegynder
14. marts 2004 - 10:57 #1
har du hentet disketterne samme sted fra (sunsite)? ellers prøv et andet download sted for din online installation.
Avatar billede nams Nybegynder
14. marts 2004 - 11:04 #2
Ja jeg har hentet dem samme sted, og har også prøvet hos se.debian.org og dk.debian.org og hos us.debian.org og alle steder kommer samme fejl
Avatar billede nams Nybegynder
26. marts 2004 - 22:14 #3
Nå men har hendtet en fuld cd sog kun cd1 og på den kan man så installere fejlfrit fra.