Avatar billede filo Nybegynder
13. marts 2004 - 22:16 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Problem med grafikkort

Jeg har netop investeret i et nyt og større grafikkort. Jeg er gået fra et 32mb til et 128mb, og havde ærlig talt regnet med at grafikken i mine spil ville blive en helt del bedre. Freedom fighter havde jeg lidt problemer med at køre på det gamle, men det har hjulpet med det nye kort. Battlefield 1942 er rent ad h til. Billedet ryster og når jeg skyder er det med en irriterende forsinkelse. Hvad kan problemet være, skal jeg have fat i en anden driver måske.
Avatar billede filo Nybegynder
13. marts 2004 - 22:19 #1
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=68771
Det er dette grafikkort jeg har købt.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
14. marts 2004 - 00:38 #2
Du burde kunne afvikle spillene i en noget hoejere oploesning - problemet er bare, at resten af din computer osse skal kunne foelge med - specielt din monitor kan vaere grunden til du ikke faar et bedre resultat med det nye grafikkort.

Skipper
Avatar billede filo Nybegynder
14. marts 2004 - 07:53 #3
Min monitor er en 2 år gammel IBM E74. Min PCér er en IBM 1,8Ghz med 40Gb harddisc. Jeg ville da mene at det skule være ok.
Avatar billede rebecca Novice
14. marts 2004 - 07:56 #4
Hej Filo hjælper dig lige lidt

Mvh.Rebecca

Filo's Pc består af følgende:

Ibm Netvista P4 1.8 Ghz
Monitor Ibm E74 17"
256 Mb Sd-ram C2
40Gb Harddisk 7200 rpm
Grafikkort 128 Mb Radeon 9600
Avatar billede rebecca Novice
14. marts 2004 - 08:39 #6
Hej igen Filo

Prøv at læse readme filen der ligger på cd 1, heri kan du læse hvordan du kan få spillet til at køre mere rent, og det virker faktisk, især i singleplayer
Avatar billede filo Nybegynder
14. marts 2004 - 12:03 #7
Hej Rebecca
Jeg prøver lige at downloade driveren, og så kigger jeg på spillet. Du hører nærmere. Og tak for hjælpen.
Avatar billede filo Nybegynder
14. marts 2004 - 12:41 #8
Har prøvet. dur ikke. Har mistanke om at det er spillet den er gal med...
Avatar billede rebecca Novice
14. marts 2004 - 12:48 #9
Har du læst readme filen???
Avatar billede soxe-kaj Nybegynder
14. marts 2004 - 13:24 #10
det kan også være den mængde ram du har sidende i din computer (det er altså ikke synderligt meget hvis du skal op og køre store spil)
Avatar billede filo Nybegynder
15. marts 2004 - 16:56 #11
Har stillet på CPU-tden samt BOTS i spillet, det har hjulpet meget men er ikke perfekt.
Avatar billede filo Nybegynder
18. marts 2004 - 21:13 #12
Jeg er bange for at det udelukkende er et spørgsmål om for lidt RAM, så hvis soxe-kaj og rebecca ligger svar, så deler i pointene. Som tak bør jeg da lige have en smule karma, skal jeg ikke? :o)
Avatar billede filo Nybegynder
28. juli 2004 - 00:24 #13
sdjfl