Avatar billede nicabra Nybegynder
13. marts 2004 - 21:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Streger på skærm - hjælp

Jeg har skilt skærmen af, da jeg skulle bruge monitorkablet. Efter jeg havde samlet og monteret ledningerne, så var der 7 korisontale streger der lå henover skærmen. Disse streger er mest synlige ved mørke baggrunde da de lyser kraftigt lyst og derfor er mest seværdige her. Hvad kan disse streger skyldes??? Jeg har haft samtlige stik af skærmen og er næsten sikker på at de sidder fast på printboardet på skærmen! Hvad kan stregerne skyldes???

Det er naturligvis en hardware fejl af en art - og jeg har checket skærmkablet.

Er der nogle der ved hvad der er galt med den?

Hvis der er, så må i godt skrive et indlæg.

Mvh. Niclas Maabari Skovbjerg
Avatar billede enriko Nybegynder
23. oktober 2004 - 18:35 #1
det er vandrette streger du snakker om ?? hvis du banker på skærm coveret sker der så noget?
Avatar billede jiemex Nybegynder
13. maj 2005 - 22:49 #2
stregerne er lodrette. Og hvis jeg flytter vinduerne rundt bliver stregerne trukket med osv. Hvis jeg er i et spil kommer der kæmpe grafikfejl og forkerte farver osv.
Avatar billede jiemex Nybegynder
13. maj 2005 - 22:58 #3
hov. glem mit indlæg.
Avatar billede nicabra Nybegynder
28. juni 2005 - 20:31 #4
Fandt selv udad hvad der er galt. Skal nok fremover blive hurtigere til at lave feedback på disse spørgsmål. Beklager...