Avatar billede maft Nybegynder
27. september 1999 - 10:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hurtig Start værktøjslinie

Hvordan får jeg oprettet værktøjslinien hurtig start (show desktop, start IE osv.)i NT
Avatar billede hojben Novice
27. september 1999 - 11:15 #1
Installer IE 5..
Avatar billede prdk Nybegynder
27. september 1999 - 12:21 #2
... eller IE4 med active desktop - det var nok for mig ;)
Avatar billede rea Nybegynder
27. september 1999 - 12:39 #3
Det hjælper ikke at installere IE5. Hvis IE5 er installeret bliver du nødt til at afinstallere den og aktivere Active Desktop under IE4. Først herefter kan du installere IE5, hvis du skulle have lyst til det.
Avatar billede rea Nybegynder
27. september 1999 - 15:07 #4
For at installere Active Desktop skal du ind i Control Panel --> Add/Remove Programs og vælge IE4 og dernæst klikke på Add/Remove. Her skal du så vælge "Add the Windows Desktop Update component from the website."