Avatar billede thefghost Nybegynder
13. marts 2004 - 13:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med farve på radeon 9600 PRO

Jeg har lige skiftet mit gamle Nvidea gforce 4 (64mb) grafikkort ud med et Radeon 9600 pro (256mb). Begge med TV-out. Jeg kunne sagtens se film osv på mit gamle gforce, med på mit nye radeon er der ingen farve på billedet. Jeg kan få lidt farve på med s-vhs stikket, men de er helt "udkørte". Hvis jeg kører det gennem Composite kablet som på mit gamle gforce er der et godt billed men inegn farver. Jeg har sæføli installeret driverne der fulgte med RADEON kortet. En der ved hvad problemet evt. kan være??
Avatar billede ird Praktikant
13. marts 2004 - 13:52 #1
Avatar billede ird Praktikant
13. marts 2004 - 13:54 #2
Avatar billede ird Praktikant
13. marts 2004 - 15:38 #3
hjalp det smider jeg her et svar, men ellers afviser du bare :)
Avatar billede thefghost Nybegynder
13. marts 2004 - 16:44 #4
Ja det virkdede. Problemet var at RADEON kortet ikke virker med Composite løsningen. Så jeg købte e S-VHS kabel så viker det.

Tak og 60 point der
Avatar billede thefghost Nybegynder
13. marts 2004 - 16:46 #5
Godt stavet her ellers  8). Problemt var også at jeg ikke havde sat S-vhs scsi stikket i den rigtige port da jeg både har en AV og en S-VHS indgang i mit tv.
Avatar billede ird Praktikant
13. marts 2004 - 16:47 #6
du skal acceptere svaret først
Avatar billede ird Praktikant
13. marts 2004 - 16:48 #7
skal du markere mit navn i boksen til venstre og trykke accepeptere
Avatar billede ird Praktikant
13. marts 2004 - 16:59 #8