Avatar billede jamie Nybegynder
13. marts 2004 - 10:26 Der er 3 kommentarer

IP-telefoni løsninger i udlandet

Jeg søger firmaer i udlandet (helst østlande), der arbejder med IP-telefoni og helst har en ekisisterende løsning, der kan udvikles videre på.

Link til deres hjemmesider er naturligvis fint.

Pft.
Avatar billede os123 Nybegynder
13. marts 2004 - 23:13 #1
skriv til mig med dit behov, så kan jeg fortælle dig hvilke provider kan hæjple dig
Mvh
os_123@hotmail.com
Avatar billede theprofessor Nybegynder
23. marts 2004 - 18:55 #2
mener du asien eller østeuropa? vil du laver "voice over IP", VPN, eller
skype-lingende billig telefoni?
Avatar billede areon Nybegynder
24. november 2004 - 15:48 #3
Goddag Jamie.. først og fremmest vil jeg lige sige at jeg faldt over din artikkel pga. dit ønske om ovenstående løsning i "østlande". Hertil har jeg lidt samme spm som The professor, snakker vi asien eller østeuropa?

Jeg er Projektkoordinator for en danskejet IT virksomhed i Bulgarien hvor ITtelefoni er en af vores kommende projektor...

Hvad er din baggrund for din efterspørgsel? hvad ønsker du selv at tilføre konceptet / samarbejdet? Hvad er dit idegrunlag og mål med et langdistance samrbejde?

Med venlig hilsen
Jack