Avatar billede filo Nybegynder
13. marts 2004 - 01:23 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Lukning af spørgsmål

Hvordan lukker jeg et spørgsmål. Besvarede spørgmål bliver åbenbart liggende, men hvor længe...
Avatar billede doggy82 Praktikant
13. marts 2004 - 01:33 #1
Med "lukning af spørgsmål" menes der at man accepterer svar.
Hvis der ikke er lagt nogle svar må man selv ligge et og acceptere det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2004 - 01:35 #2
hvis et spørgsmål ef besvaret vælge du hvem der skal have point og trykker på accepter
Avatar billede ird Praktikant
13. marts 2004 - 08:46 #3
http://expfaq.1go.dk/

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Husk at spørgsmål om eksperten er gratis. Smid selv et svar her og acceptere det
Avatar billede roenving Novice
13. marts 2004 - 17:35 #4
-- og alle spørgsmål bliver liggende, men når de er besvarede anses de for lukkede ...

(medmindre selvfølgelig de er blevet lukket iht. reglerne !-)
Avatar billede filo Nybegynder
13. marts 2004 - 21:58 #5
Tildeling og acceptering af svar er jeg med på. OK, så er det lukket. Bliver spørgsmålet så liggende her forever efterfølgende...
Avatar billede roenving Novice
13. marts 2004 - 22:08 #6
Indtil videre er der ikke slettet spørgsmål, så der er 400000+ i databasen og flere mio. indlæg !-)
Avatar billede filo Nybegynder
13. marts 2004 - 22:22 #7
Da spørgsmål ang. Eksperten er "gratis" vil jeg da gemme mine point til andre spørgsmål. Men mange tak for deltagelsen #:o)