Avatar billede kscbb Nybegynder
12. marts 2004 - 23:42 Der er 6 kommentarer

Opsætning ovs.

Jeg er søn til en far med eget firma. Vi har prøvet at nogle forskellige økonomi programmer og brugt en del penge på det! Concorde C5, Stella og nogle andre.
Men nu fik vi anbefalet Summa Sumarum. Jeg er så blevet bedt om at få det til at køre og sætte det op. Men kan en person som ikke har forstand på den slags økonomi sætte det op. En anden ting er, om der er nogle af jer Eksperter herinde, som har forstand på det, og som har tid og lyst til at hjælpe med det. Evt, komme forbi og lære os om det og sætte det op. Gerne mod betaling.
Avatar billede freeman Nybegynder
13. marts 2004 - 13:03 #1
Hvis du søger noget hjælp kan du prøve ham her: bestogbiernth.dk

SummaSummarum er relativt enkelt, specielt hvis man lige har den tynde manual ved hånden, som du kan købe af Otto fra bestogbiernth.dk

Jeg køre selv prøveversionen med de 400posteringer gratis, samt manualen som jeg har købt senere til 999kr inkl. moms...
Avatar billede freeman Nybegynder
13. marts 2004 - 13:03 #2
direkte link.. http://www.ivaerksaet.dk/
Avatar billede ottobp Novice
14. marts 2004 - 01:15 #3
hej  kscbb

så lige freeman´s venlige henvisning til undertegnede. Jeg vil da gerne (forsøge) at hjælpe dig
Du kan mail´e til mig på  obp@bestogbiernth.dk med problemet  samt lidt om sted, hvor I bor så ser jeg på det.

PS  manualen koster altså ikke 999 kr. incl, moms  men et 9-tal mindre - altså 99 kr.!!!

Endvidere  er der ikke 400 posteringer i den gratis prøveperiode. Det er 300 posteringslinier - hvilket kan være lig med ca. 100 bilag; idet hvert bilag afleder ca. 3 posteringslinier.
Avatar billede freeman Nybegynder
14. marts 2004 - 10:51 #4
ottobp >>  Nåja, det gik hvis lidt hurtigt med at skrive beløbene.. jeg undskylder :)
Avatar billede j2010 Nybegynder
15. marts 2004 - 22:36 #5
Du behøver ikke at have forstand på økonomi når du skal installere SummaSummarum.
Gå ind på www.summasummarum.dk og download det gratis program, der vil du se hvor let det er. Der afholdes kursus af en af forhandlerne hvis du bor i Kbh. Ellers køb den rigtig gode manual på dansk til kr. 99, hvor du kan læse dig til alt.
Kan godt forstå hvis du ikke kan finde ud Navision. Summa er helt helt anderledes nemt opbygget så enhver kan deltage. Kommer snart på engelsk.
Avatar billede j2010 Nybegynder
15. marts 2004 - 22:40 #6
Den gratis version rummer "kun" 300 posteringer. Du kan til enhver tid opgradere og bibeholde alt hvad der er posteret mod at betale licens til den større version. Hvis summa til sin tid skulle blive for lille ( kan klare virksomheder med 10 - 15 ansatte), er summa programmeret så du altid kan flytte alle oplysninger over i et større program.