Avatar billede redbastard Nybegynder
03. februar 2001 - 12:31 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

jeg skal male stuen

jeg skal til og male i stuen herhjemme
findes der nogle programmer der kan hjælpe
mig til at sammensætte farver osv??. så jeg muligvis slipper at kigge igemmen tusindvis af farvekort osv.
Avatar billede dna Nybegynder
03. februar 2001 - 12:33 #1
Jeg troede lige på overskriften, at du ville have hjælp til at male stuen for point !!  lol

Nå, men jeg kender ikke lige nogle programmer der kan det, men har du søgt på alle de store maling-fabrikater / butikskæder ??

dna
Avatar billede martens Guru
03. februar 2001 - 12:34 #2
Hej redbastard ! [maybe soon another color]

mit bedste bud er følgende sted : http://www.sadolin.dk/index.php?head=2&body=2&menu=2

Det er simpelthen skidegodt lavet.
mvh martens
Avatar billede {dark} Nybegynder
03. februar 2001 - 20:29 #3
jeg ved ikke lige helt......prøv forskellige malersider......ellers bruge et godt billed behandlings program, der har en del farver(sammensætning ved jeg ikke helt med....)

--{Dark}--
Avatar billede engrob Nybegynder
03. februar 2001 - 20:37 #4
Du kan bare bruge PhotoShop. Du klipper bare væggen der skal males ud og tegner over med den farve du vil have. Og for at det ikke skal være for grimt så sæt opacity ned på 50% eller sådan noget (prøv dig frem). Det kan godt være du bliver nødt til at gøre det om et par gange, men jeg har prøvet det, og det virkede helt fint.
Avatar billede redbastard Nybegynder
04. februar 2001 - 06:58 #5
jeg mangler altså et specifik program til det her
jeg mener at have læst i et blad at det findes
jeg husker bare ikke hvad det hedder og hvilket blad jeg læste det i
Avatar billede engrob Nybegynder
04. februar 2001 - 17:16 #6
Jeg tror du vil få bedre resultater hvis du selv prøver på det. Det er nok også ret svært at lave et program der er perfekt til præcis det.