Avatar billede cpc Nybegynder
12. marts 2004 - 20:35 Der er 5 kommentarer

Problemer med visning af dvd film på tv over bærbar pc

Jeg har en bærbar pc med dvd drev og tv-out.
Når jeg forbinder tv med pc'en er der ingen problemer med at vise billedet fra computeren på skærmen.
Problemet opstår når jeg vil se dvd fra pc'en med visning på tv'et.

På pc'en vises filmen uden problemer, men på tv'et kan windows ses i baggrunden og selve afspilleren (media player) kan også ses, men hvor filmen vises på pc'en er der sort skærm på tv'et.
Hvad kan dette skyldes?
Avatar billede kenp Novice
12. marts 2004 - 20:41 #1
nu ved jeg ikke hvilket grafikkort som er i! men kan du ikke aktiver overlay på din sekundær skærm (dit TV)
Avatar billede cpc Nybegynder
12. marts 2004 - 20:44 #2
Det er en hel ny pc. Ved ikke hvilket grafikkort.

Ved ikke hvordan man aktiverer overlay og hvad det gør, men må jo forsøge at finde ud af det, hvis det kan hjælpe.
Avatar billede kenp Novice
12. marts 2004 - 20:51 #3
hvis du går ind i egenskaberne for skærm også trykke indstillinger ->avanceret

så burder der være et faneblad som sikkert passer på dit grafikkort! så skla du finde et punkt som hedder video overlay (hedder det vist)
Avatar billede cpc Nybegynder
12. marts 2004 - 21:00 #4
Tak for hjælpen. Har ikke computeren her, men forsøger i morgen.
Avatar billede kenp Novice
12. marts 2004 - 21:13 #5
OK