Avatar billede matic Nybegynder
12. marts 2004 - 15:35 Der er 2 kommentarer

Lotus notes til Exchange 2003

Hejsa alle jeg kunne ikke finde noget svar på dette ved at søge her inde.

Jeg har et problem jeg skal have flyttet alle mails fra lotus notes v5.12 til exchange 2003 dette er der dog en form for connector i exchange til men den kan ikke se den lotus client jeg har installeret på serveren.

er der andre der har dette problem eller har en ide om hvordan jeg gør det?

jeg har installeret en client på min server exchange ligger på plus jeg så har oprettet en bruger der har admin rettigheder i lotus.

den siger bare den ikke kan se der ligger en klient på denne maskine og at den skal have system variabel sat ind der peger på nnotes.dll
dette har jeg så også gjort..

jeg ved ikke om i notes folk kender noget til dette men jeg vil stille samme spørgsmål i exchange gruppen.
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. marts 2004 - 15:56 #1
Prøv at kikke på http://www.microsoft.com/technet og sør her efter artikler og info om konvertering fra lotus til exchange. Der ligger rimelige beskrivelser på hvordan det gøres og hvilke fejl man skal værer opmærksom på. MS er jo meget interesseret i at folk skifter den vej, hvorfor de gerne hjælper
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. marts 2004 - 16:00 #2