Avatar billede step2net Nybegynder
12. marts 2004 - 13:18 Der er 12 kommentarer

Min computer er underlig..

Hejsa..

Forleden dag kom jeg til at rykke mit netværkskort ud af min PC, mens den var tændt, det kunne den ikke lide og den slukkede øjeblikkeligt. Jeg kunne ikke få gang i den igen og sendte bundkortet til SHG. Idag fik jeg så et nyt bundkort, men der er stadig problemer.
Når jeg tænder, starter mine blæsere som normalt, men der kommer små "gnist"/knirke lignende lyde fra min CPU. Og der er ikke strøm på Harddisk, CDROM, Floppy, Grafikkort osv.

Da jeg skulle sende bundkort til SHG, pillede jeg CPU og blæser af og jeg har ikke lagt nyt kølepasta på.(Ved ikke om det kan være derfor.)

Bundkort = Asus P4P800S
CPU =  Pentium 4 Northwood 3.0Ghz.

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede ird Praktikant
12. marts 2004 - 13:20 #1
http://www.eksperten.dk/spm/457771

http://www.eksperten.dk/spm/456148

burde ikke hjælpe dig :)

Selvfølgelig skal du smide ny pasta på!
Avatar billede ird Praktikant
12. marts 2004 - 13:21 #2
Den pasta der sad der er jo tøret ud nu! Helt sikkert fordi du får en for stor varme. Laget er jo ubrugeligt
Avatar billede ird Praktikant
12. marts 2004 - 13:29 #3
UNDSKYLD du er ikke den jeg troede! *G*

Du skal som jeg skriver bruge ny pasta
Avatar billede ird Praktikant
13. marts 2004 - 08:51 #4
prøvede du det og skal man smide et svar? ellers afviser du bare
Avatar billede step2net Nybegynder
13. marts 2004 - 17:21 #5
jeg fik først købt noget kølepasta idag, så regner med at prøve det iaften
Avatar billede ird Praktikant
13. marts 2004 - 17:22 #6
Ok virker det har jeg smidt et svar du kan acceptere, ellers afviser du bare så arbejde vi videre
Avatar billede ird Praktikant
14. marts 2004 - 07:35 #7
virkede det
Avatar billede ird Praktikant
20. marts 2004 - 10:10 #8
hallooo :)
Avatar billede ird Praktikant
28. marts 2004 - 16:40 #9
Fik du svar nok?
Avatar billede exp Juniormester
30. marts 2004 - 18:35 #10
ird >>
step2net har ikke været logget ind siden 13 marts...
Avatar billede ird Praktikant
31. marts 2004 - 07:50 #11
Cool, men ikke nemt at vide :)
Avatar billede ird Praktikant
04. maj 2004 - 07:53 #12
Havde du brug for mere hjælp her eller kan du lukke spørgsmålet??