Avatar billede met Nybegynder
12. marts 2004 - 10:51 Der er 7 kommentarer

Hvor er de nye e-mails blevet af

Jeg har sat en masse brugere op på en exchange server. Nu er jeg desværre ikke nået rundt til alle brugere indenfor en time, da vi har ret mange, så da jeg kom hen til den seneste bruger, kunne jeg godt få hende på serveren, men de mails hun skulle have modtaget fra jeg havde lavet en brugerprofil til hende til hun tog brugerprofilen i brug er pist forsvundet. Hvordan finder jeg ud af om de er gemt på exchange serveren men bare ikke bliver vist i hendes postkasse?
Avatar billede Syska Mester
12. marts 2004 - 11:31 #1
Hvis de ikke er vist i hendes outlook, så er de nok blevet afvist og sendt tilbage igen til modtageren....
Avatar billede tlaursen Nybegynder
12. marts 2004 - 11:44 #2
Har du fat i Exchangeserveren eller er det "kun" en privat postkasse der er blevet oprettet?
Avatar billede met Nybegynder
12. marts 2004 - 12:40 #3
tlaursen: Hvordan tjekker jeg om jeg rent faktisk har fat i Exchangeserveren?
Avatar billede Syska Mester
12. marts 2004 - 13:16 #4
kan du tjekke mail på den via outlook???

Hvor meget har du brugt computer før, da du virker meget grøn i det???
Avatar billede met Nybegynder
12. marts 2004 - 13:39 #5
Jeg er uddannet programmør og ikke systemadministrator, men er desværre blevet kastet ud i en opgave som systemadministrator.

For at svare tlaursen: Ja, den bør have fat i Exchangeserveren, for den genkender brugeren, men det undrer mig at nogle brugers mails er blevet gemt, hvorimod en enkelt med sikkerhed ikke har modtaget alle sine mails.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
12. marts 2004 - 13:54 #6
Hvilken version af Outlook bruger du?
Avatar billede met Nybegynder
12. marts 2004 - 13:58 #7
XP