Avatar billede reimann Nybegynder
12. marts 2004 - 09:56 Der er 1 kommentar

ODBC RW virker ikke rigtigt

Jeg skal lave integration mellem vores planlægningsssystem og en af vores kunders C5. Da vi forventer mange lignende opgaver fremover, som også kræver online-opdateringer, har vi valgt at kaste os ud i C5 ODBC Read/Write.
Kunden kører med v. 1.60.4.
Når jeg laver fx. en "SELECT * FROM DebKart WHERE Konto = '12345' får jeg ikke EOF, selv om kontonummeret ikke findes. I sted for returneres en eller anden record (jeg har ikke fundet system i det). Derudover går driveren ned engang imellem (selvom jeg "kun" kører i MSQUERY)

INSERT's har jeg prøvet med success på DebKart, men OrdKart volder immense problemer, men til det senere...

/Albrecht Reimann
Avatar billede holgergluesing Nybegynder
12. marts 2004 - 15:22 #1
Nu er det jo langt fra den nyeste C5'er du har valgt at lægge ud med. Det vil forventeligt give nogen flere overraskelser til end de lidt mere nymodens versioner. Umiddelbart vil jeg foreslå at du prøver på at skimme sitet her ved søgning på fx. 'Odbc Concorde'. Jeg har endnu ikke selv haft lejlighed til at skimme størsteparten af de 25 'Spørgsmål og svar' der kom ud derved.

Hvis ikke du finder det du mangler .... har jeg op til flere (gode og dårlige)erfaringer ... Men de er unægteligt nemmere at tale, end at skrive om. Du er meget velkommen til at ringe på 6489 3660.

Holger Glüsing