Avatar billede tknudsen Nybegynder
27. september 1999 - 09:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ODBC syntax

hvordan er open syntax'en ved oprettelse af forbindelse til database via odbc ?

jeg er interreseret i at vide hvordan jeg angiver id,pw m.m...
feks DSN=MyDB;UID=DIMMER;PW=PASSWORD
Avatar billede bjarke Nybegynder
27. september 1999 - 10:01 #1
Aner det ikke, men hvad med dit ur-program, som du ville sende? :-)
Avatar billede tknudsen Nybegynder
27. september 1999 - 10:06 #2
jeg ved det godt, men jeg glemte at sende det hjem hvor jeg havde din mail adr, men jeg sender det til dig nu ...
Avatar billede tknudsen Nybegynder
27. september 1999 - 10:13 #3
forpulede lorte server (excuse my french) - jeg sender den lidt senere (når 'min' mail server er oppe igen)
Avatar billede mortenk2 Nybegynder
26. oktober 1999 - 07:13 #4
Du kan bruge:
CDatabase::OpenEx("DSN=dbnavn;UID=bruger;PWD=abc123")
Avatar billede tknudsen Nybegynder
15. november 1999 - 11:11 #5
thnx