Avatar billede gormgorm Nybegynder
11. marts 2004 - 23:19 Der er 4 kommentarer

installation af evolutionx

Jeg har købt en xbit modchip til min x-box og installeret den. Derefeter har jeg opdateret bios'en via usb-kablet.

For at skabe kontakt mellem xbox'en og pc'en har jeg prøvet at lave en dvd-r, en dvd-rw og en cd-r med evolutionx (en isox-fil), men xboxen vil ikke godtage medierne.

Hvad kan det skyldes? At jeg ikke har installeret chippen rigtigt?
Jeg kan fint køre originale spil.

Hvordan kommer jeg videre?
Avatar billede zkyhn Nybegynder
12. marts 2004 - 06:04 #1
Det problem har jeg stødt på et par gange før, og der er ikke så meget at gøre ved det, du må have fat i en med en xbox med samsung cdrom drev og så sætte din harddisk i der. Installer evolution X og sæt den så tilbage i din egen xbox, det har jeg måtte gøre med de xboxe jeg har lavet som er købt i MMvision i Roskilde. De kan bare ikke læse lortet, og så kan de heller ikke stå på højkant for der mangler rillen i skuffen og cdrommen ender bare på gulvet.
Avatar billede gormgorm Nybegynder
12. marts 2004 - 07:49 #2
Ved du om jeg kan skifte drevet ud med mit normale dvd-drev?
Avatar billede zkyhn Nybegynder
15. marts 2004 - 11:02 #3
Du kan godt skifte dvd drevet ud, det er der flere guides til på www.xbox-scene.com. Det er også den ultimative xbox hjemmeside, her kan du finde løsninger til ALT om xbox. Kig under toturials på siden.
Avatar billede mrmeee Nybegynder
29. maj 2004 - 13:29 #4
Jeg har lige skiftet mit drev ud...
www.xbox-scene.com/articles/lg-dvd2.php
synes jeg helt klart er den nemmeste løsning... virker også med LG DRD-8161B og LG DRD-8162B drev....