Avatar billede tlunde Nybegynder
11. marts 2004 - 21:39 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

www.concor.dk

Hejsa,
Nogle der kender noget til www.concor.dk og deres webhoteller??

Hilsen
Thomas Lunde
Avatar billede Slawomir Seniormester
11. marts 2004 - 21:40 #1
nej
Avatar billede Slawomir Seniormester
11. marts 2004 - 21:42 #3
man jeg kender denne http://www.concur.dk/ :-)

og sig mig lige kender du noget til denne ? : http://www.thomaslunde.dk/
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. marts 2004 - 21:50 #4
burgerking >> Hvad har det med noget at gøre??? Jeg spørger om der er nogen her, der kender til denne udbyder!
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. marts 2004 - 21:57 #5
ALLE >> Jeg spørger IKKE om denne udbyder for at få at vide om de er gode eller dårlige, men fordi jeg har et mindre problem, jeg ikke lige kan forstå, og måske der var nogen herinde der havde oplevet noget ala det samme som mig...

Jeg er ved at lave et webjob, som ligger her:
www.thomaslunde.dk/jobs/thomas

og det har jeg så oploadet til www.rent-a-movie.dk som er hostet ved www.concor.dk og det virker bare ikke. Jeg har oploadet de samme filer, men den vil ikke tage menuen med i toppen, og den ser også helt mærkelig ud når man går ind under kundeservide...Hvad kan det være galt her?
Avatar billede grunken Nybegynder
11. marts 2004 - 22:01 #6
den afvikler jo ikke dit php overhovedet :o(

prøv at skrive <?php i stedet for bare <? når du starter noget php :o)
Avatar billede grunken Nybegynder
11. marts 2004 - 22:02 #7
bare et hutigt gæt :o)
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. marts 2004 - 22:09 #8
grunken >> Hvad skulle det ændre?? Har det noget med versioner af PHP at gøre?
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. marts 2004 - 22:11 #9
grunken >> Har lige prøvet at ændre det til <?PHP men det hjælp ikke en skid :(
Avatar billede grunken Nybegynder
11. marts 2004 - 22:13 #10
nej det har noget at gøre med hvordan serveren er sat op :o)

havde nøjagtigt samme problem på mit eget hotel fandt dog hutigt ud af det!, men hvis du kigger i din kilde kan du jo hurtigt se at dit php ikke bliver afviklet..!

men nu kender jeg heller ikke concor :o)
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. marts 2004 - 22:14 #11
Måske jeg skulle prøve at kontakte dem i stedet for...de må vide hvad der skal gøres for at rette problemet!
Avatar billede grunken Nybegynder
11. marts 2004 - 22:15 #12
træls :o(

smider den stadig den rå kode i hovedet på dig ?

kan du ikke lige prøve at smide en phpinfo-fil op på serveren og se om det bliver afviklet ?

og kast evt. et link :-)
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. marts 2004 - 22:16 #13
Hvordan er det nu lige den php info side ser ud?
Avatar billede grunken Nybegynder
11. marts 2004 - 22:16 #14
problemet er jo netop at det overhovedet ikke bliver afviklet, er du sikker på at du ligger på en phpserver ?
Avatar billede grunken Nybegynder
11. marts 2004 - 22:16 #15
<?php
phpinfo();
?>
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. marts 2004 - 22:18 #16
Korrekt, der sker ikke en skid med php koden:
http://www.rent-a-movie.dk/phpinfo.php
Avatar billede grunken Nybegynder
11. marts 2004 - 22:25 #17
Det kan så ikke gå hurtigt nok med at bede dem om at få phpunderstøttelse der hvor du ligger :o)

og skynd dig at pille din config.php -fil ned i mellemtiden :o)
Avatar billede tlunde Nybegynder
11. marts 2004 - 22:30 #18
godt du lige skrev det :) Jeg har lige slettet alle filer der var der...
Avatar billede Slawomir Seniormester
11. marts 2004 - 23:05 #19
takker lige for karma'en :-)
Avatar billede grunken Nybegynder
13. marts 2004 - 02:56 #20
Hvad var problemet Thomas ?

og lukker du ikke lige det her spørgsmål ? :o)
Avatar billede tlunde Nybegynder
13. marts 2004 - 11:38 #21
Det var en fejl fra concor.dk's side...de havde slet ikke aktiveret PHP og MySQL på siden, så det var derfor det var lidt underligt!
Avatar billede itfree1 Nybegynder
18. april 2004 - 21:35 #22
kender denne side de køre begge ting php og mysql www.secnet.dk