Avatar billede mike_t Nybegynder
02. februar 2001 - 21:59 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

fejlkode 101

Jeg har en fejl der hedder 101 c5data.dat filen. Den skriver at filen ikke kan skrive over filstørrelsen. Der er kun brugt 50% af databasen. Jeg har kørt check og fix og reindexering men intet hjælper. Den kommer med fejlen når man starter disse komandoer. Så HJÆLP
02. februar 2001 - 23:23 #1
Hvis ikke du har fået svar inden mandag morgen, så hjælper jeg.
Avatar billede mike_t Nybegynder
03. februar 2001 - 09:35 #2
Øh det haster meget Flemming dahl så hvis du har svaret vil jeg meget gerne høre fra dig.
03. februar 2001 - 13:06 #3
Det er lidt længe siden, at jeg har haft hotline på C5, men jeg har nogle papirer på mit arbejde. Så hvis svaret skal komme fra mig, så må du vente til mandag.
05. februar 2001 - 09:45 #4
Jeg når ikke på arbejde i dag pga vejret, måske en anden kan svare dig.
Avatar billede mike_t Nybegynder
05. februar 2001 - 21:30 #5
Jeg vil meget gerne høre fra dig flemmingdahl når du har mulighed for at svare. Henvisninger til fejlkoder vil jeg også meget gerne have da jeg somme tider løber ind i problemer omkring fejlkoder i c5
09. februar 2001 - 09:51 #6
Fejlkode 101 betyder Læsning udover filens længde.

Løsningg: Check diskfil + total reindex.
Hvis filen er temporær, slet da alle $-markerede filer

Det er informationerne omkring fejlkode 101
Avatar billede jhhbkd Nybegynder
13. februar 2001 - 21:18 #7
Mike T

1) Rename c5data.dat til D5data.dat
2) copy D5data.dat til C5data.dat
3) Kør Check og fix
4) måske 3 til 4 gange.

på den måde flytter du din datafil på HD
jeg tror du har en lille fejl på HD

MVH
NHH

Avatar billede mike_t Nybegynder
13. februar 2001 - 21:35 #8
en scandisk kunne også gøre det for det var $ fil fejl
Avatar billede jhhbkd Nybegynder
13. februar 2001 - 21:51 #9
Nej.

Trust Me.

Scandisk flytter ikke c5data.dat

Nhh
Avatar billede mike_t Nybegynder
14. februar 2001 - 08:25 #10
til jhhbkd
nej jeg ved godt man ikke flytter filer med scandisk. Det der var sket i c5 var at maskinen havde låst programmet og dermed lavet en $ dat fil. Scandisk går åbenbart ind og fjerne denne type så der for kunne det løse problemet. I det øjeblik du har en $ dat fil vil c5 køre på den og dermed opstår fejlkode 101
Avatar billede jhhbkd Nybegynder
14. februar 2001 - 08:51 #11
Hej Mike_t

Er dit problem løst  ????

NHH
14. februar 2001 - 10:49 #12
Det tror jeg - han har accepteret mit svar, så mon ikke.
Avatar billede mike_t Nybegynder
14. februar 2001 - 12:09 #13
Ja mit problem er løst. Men flemmingdahl hvis du sider inde med oplysninger om fejlkoder eller kan henvise til et sted hvor jeg kan finde oplysningerne, så ville jeg blive meget glad