Avatar billede kuch_r Nybegynder
11. marts 2004 - 14:41 Der er 3 kommentarer

Router - Access Point - Bærbar - Stationær

Hejsa!jeg har fået fat i en router, en Access point, et trådløst netværkskort til bærbar, samt et trådløst kort til den stationære. det hele er af mærket D-link. Det er nu sådan, at routeren står tilkoblet en comp. på et kontor i en bygning for sig selv, hvor vi har fået TDC til at indstallere bredbånd. Ca. 50 m fra denne bygning ligger så en anden bygning hvor vi har en bærbar og en stationær. Problemet er at forbindelsen kun lige er stærk nok til at række igen den nærmeste mur af denne bygning. Jeg har derfor fået en Access Point til at forstærke signalet, så man kan gå frit inde i den pågældende bygning, men jeg kan ikke forbindelse mellem routeren og Access Pointen. Hva gør jeg? Forresten så er det jo meningen at Access Pointen skal stå helt frit og kun tilkoblet strøm og altså bare styrke signalet. Håber I kan hjælpe. På forhånd tak!
Avatar billede kenp Novice
11. marts 2004 - 15:43 #1
hvis dit accesspoint ikke understøtter at funger som repeater så kan de ikke lade sig gøre med kun 1 accesspoint.
Avatar billede kuch_r Nybegynder
12. marts 2004 - 14:31 #2
Vi forklarede ham vi købte det ved, at den bare sku stå helt for sig selv og forstærke signalet og sende det videre til den bærbare, så access pointen sku gerne ku gøre det. eller var det noget andet du mente
Avatar billede kenp Novice
12. marts 2004 - 16:09 #3
har i været inden i konfiguratioenn af jeres accesspoint også set om det kan sættes op til at køre som repeater?