Avatar billede influenza Nybegynder
02. februar 2001 - 21:26 Der er 8 kommentarer

Spontant frys

hej.. jeg har et problem med min computer.... den går kold når jeg har spillet counter strike i en ½ eller 1 hel time, kan det være noget med processoren eller rammene eller noget.. håber på svar, jeg har en Athlon 700 mhz med 256 Ram og et ASUS geforce 6800
- Nicolai
Avatar billede pitbull2 Nybegynder
02. februar 2001 - 21:29 #1
Der er simpelt.

Det eneste du SKAL gøre er at uninstall Counter-Strike

Simpelt ikke?

Det hjælper. Tro mig
Avatar billede influenza Nybegynder
02. februar 2001 - 21:30 #2
hmm... det er mit liv... jeg vil sq ikke uninstalle mit liv.. tag mig lige seriøst ikke
Avatar billede bbs Nybegynder
02. februar 2001 - 21:32 #3
Jeg kan satme godt forstå den fryser! Der er fandme minus grader =)
Avatar billede handmade Nybegynder
02. februar 2001 - 21:35 #4
Det kunne tyde på et varmeproblem (selvom maskinen \"fryser, influenza :-)).
Enten på processor eller grafikkort. Prøv at tage låget af maskinen og mærk efter hvor varme de to dele er. Det er nok mest sandsynligt at grafikkortet er for varmt.
Avatar billede influenza Nybegynder
02. februar 2001 - 21:36 #5
ok.. takker..... men processoren er rimelig varm, jeg tror det er den.. men jeg har også haft problemer med mit grafikkort, noget med at den fejler i DdHelp eller så´en noget.. :(
Avatar billede handmade Nybegynder
02. februar 2001 - 21:40 #6
Processorkøleren er muligvis støvet eller simpelthen for lille. Prøv evt. at kigge her www.studiedata.dk efter noget alternativ (kraftigere) køling.
Hvis det skulle være en driverfejl som du antyder, ville den sandsynligvis optræde hurtigere..
Avatar billede vuffe Nybegynder
04. februar 2001 - 20:29 #7
Har du OC noget?
Avatar billede alienalf Nybegynder
01. marts 2001 - 13:05 #8
Hvor længe har dit problem stået på??