Avatar billede uffesteenberg Novice
11. marts 2004 - 02:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke kopiere / indsætte med mus!

Har lovet at søge hjælp til en bekendt:

Når hun skal kopiere (tekst, links, alt muligt) kan hun godt højreklikke med musen og kopiere, men hun kan ikke indsætte det kopiere med musen...valgmuligheden dukker simpelthen ikke op...
    Derimod kan hun godt indsætte det kopierede ved at trykke Ctrl + V på tastaturet!!! Et lille problem, men vi er nogle stykker, der er ved at være blå i hovedet fordi vi ikke ved, hvad der er galt!!! Hvem kan hjælpe????

NB: Jeg blev nødt til at poste dette spørgsmål igen (har fået ny mail, brugernavn og password til alle mine tjenester). Er der en administrator, der gider slette det gamle (sendt fra "uffest")??? TAAAAK!!!!
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. marts 2004 - 06:41 #1
Mangler teksten-sæt ind,eller?

PS. lav et svar i det andet spg. og accepter, så er det lukket;)
Avatar billede uffesteenberg Novice
11. marts 2004 - 19:33 #2
Ja, den mangler! Man får slet ikke muligheden! Hvad kan det skyldes???
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. marts 2004 - 19:37 #3
I værktøjs linjen eller i højreklik menúen?
Avatar billede uffesteenberg Novice
11. marts 2004 - 20:01 #4
Højreklik-menu
Avatar billede magictouch Nybegynder
11. marts 2004 - 20:40 #5
Kig her: http://www.jfitz.com/tips/rclick_custom.html

Men muligheden findes også oppe i værktøjslinjen i -Rediger;)
Avatar billede uffest Nybegynder
30. marts 2004 - 20:28 #6
Sorry :-)