Avatar billede bang-kruse Nybegynder
02. februar 2001 - 19:32 Der er 22 kommentarer og
3 løsninger

hvordan får jeg gemt adgangskoden

Jeg har ey mindre problem, min adgangskode til opkobling på nettet har altid været der så jeg ikke behøvede skrive den, men nu står der ingenting og jeg skal skrive den hver gang, hvordan får jeg den gemt igen, det går ikke med \"Gem adgangskode\"
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
02. februar 2001 - 19:35 #1
Det er fordi, at du blot trykker på \'Esc\' nå den beder dig om dit password, og brugernavn, der skal du skrive dit password... [I starten af windows}
Avatar billede codebase Praktikant
02. februar 2001 - 19:40 #2
dette spg. er stillet flere gange, og jeg har ikke set det rigtige svar endnu!

Men det er noget skod, når den ikke gemmer ens adgangskode.

Jeg har selv løst problemet ved at installer Opasia internet igen!
Selv om du ikke bruger Opasia, så kan det anbefales at installere det, og så rette opkaldsforbindelsen til den rigtige udbyder.

Dette medføre at den gemmer din adgangskode.

Det er ikke den helt rigtige løsning, men den eneste jeg kender til.
Håber at der er en eller anden der kan give en nemmer løsning.

-->dalbjerg  Nej det har indet med dette at gøre :)
-codebase
pisse i
Avatar billede codebase Praktikant
02. februar 2001 - 19:41 #3
pisse i ???? hvor kommer det fra :)

Avatar billede dalbjerg Nybegynder
02. februar 2001 - 19:43 #4
uhmm.. det kan i hvertfald være noget at gøre med at enten har brugeren ikke normal bruger rettigheder. Eller også så trykker i på esc, nå i logger jer ind i windows...
Avatar billede brain Nybegynder
02. februar 2001 - 19:49 #5
det er præcist som dalbjerg siger....hvis man logger sig ind som en ny/anden bruger, eller trykker ESC (ikke logger sig ind), reagerer windows (naturligvis) med at \"glemme\" passwordet til internetforbindelsen....
Avatar billede bang-kruse Nybegynder
02. februar 2001 - 19:49 #6
-->dalbjerg Jeg har ikke problemer med at logge ind i Windows, men på nettet.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
02. februar 2001 - 19:50 #7
Hallo mennesker, jeg svarer blot..... det der med at du ikke kan logge på nettet, hører vist under et nyt spørgsmål ikk.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
02. februar 2001 - 19:51 #8
Brian... glem dem... Jeg tro sku ikke helt de ved hvad det er jeg siger, for den sags skyld var du siger...
Avatar billede bang-kruse Nybegynder
02. februar 2001 - 19:57 #9
undskyld men det har faktisk aldrig været et problem før og jeg forstår godt hvad I snakker om, men jeg er eneste bruger ved min maskine og har aldrig haft brug for at logge ind i windows
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
02. februar 2001 - 19:59 #10
hvis den blot åbner windows, uden at spørge dig efter adgangs kode, så er det ikke der problemmet ligger...

Så er det et andet sted, hvilket opretiv system kører du med?
Avatar billede codebase Praktikant
02. februar 2001 - 20:08 #11
-->dalbjerg

Hvis du ikke har fattet spørgsmålet, skal du ikke svare!!
:)

\'nettet\' ja det kunne godt være et lokalnetværk, men det var det ikke *GG*

-codebase

PS: det er et kendt problem her på eksperten, men som sagt har jeg ikke set et godt svar endnu! :)
Avatar billede codebase Praktikant
02. februar 2001 - 20:12 #12
...og jeg tror ikke det har noget med OS-systemet at gøre, da jeg hart set det på flere OS-systemer!

Tror faktisk det er det samme problem som når man prøver at oprette et opkaldskort i netværksopsætningen, der kan man heller ikke oprette et opkaldskort, uden at man sletter opkaldsforbindelsen, og opretter en ny. Dette vil dov medføre at windows selv oprette et opkaldskort :|

-codebase
Avatar billede bang-kruse Nybegynder
02. februar 2001 - 20:25 #13
-->codebase tak jeg var faktisk lige ved at tro jeg havde gjort noget helt galt ved at oprette det spørgsmål.

-->dalbjerg undskyld, jeg mener internettet.
Avatar billede been Nybegynder
02. februar 2001 - 20:34 #14
Prøv at slette dine*.pwl filer på din HD, så bliver du bedt om at indtaste nye password næste gang du skal på et eller andet, og så kan du gemme dem.
Hvis ikke det virker så slet alle dine netværksindstillinger og geninstaller dem igen.
HUSK - hvis du sletter *.pwl filen/filerne skal du genindtaste alle de password du tidligere har gemt.
Avatar billede codebase Praktikant
02. februar 2001 - 20:39 #15
tror sku\' at han bruger alm. logon dvs. uden password og brugernavn :)

-->been tror ikke det hjælper, har selv prøvet det samme, sidste gang jeg havede dette problem.
den eneste løsning, jeg fandt er den jeg tidliger har beskrevet! men det er dea et forsøg, der skal testes igen!

-codebase

Avatar billede codebase Praktikant
02. februar 2001 - 21:17 #17
waooo..... det var da\' et link der ville noget :)
Avatar billede dana Nybegynder
02. februar 2001 - 21:25 #18
hehe..yep! ;)
Avatar billede codebase Praktikant
02. februar 2001 - 22:05 #19
--> bang-kruse

thx. for points, men hvad hjalp på problemet ???

-codebase
Avatar billede bang-kruse Nybegynder
03. februar 2001 - 11:40 #20
-->codebase  Jeg installerede opasia igen for det er min udbyder, så du skulle nok ha\' haft alle point, men jeg er imponeret over at man faktisk har brugt tid på at give mig en løsning derfor delte jeg ud til dana og been.
Forresten er han en pige.

Jeg er kommet lidt i tvivl om jeg har lagt spørgsmålet det rigtige sted, for jeg er temmelig ny på eksperten.
Avatar billede codebase Praktikant
03. februar 2001 - 11:45 #21
vedr. kategori, så er det vel ok den ligger her:9

med hensyn til points, så går det nok *gg* jeg står ikke lige og mangler.
Jeg vile bare lige høre, om der var en anden løsning en den \'skod\' løsning jeg kender!!
Men det ser ikke sådan ud !!

-codebase

PS: velkomme til :)
Avatar billede bang-kruse Nybegynder
03. februar 2001 - 12:30 #22
tak, og tak for tålmodigheden
Avatar billede dana Nybegynder
03. februar 2001 - 12:46 #23
codebase> Det er vel ikke en skodløsning, hvis det virker? M.h.t. en anden løsning, så klik på den link jeg satte ind i mit indlæg (check også de underliggende links som MS henviser til). Der står hvordan du skal gøre! Det virker iøvrigt! Been there, done that!

:)
Avatar billede been Nybegynder
03. februar 2001 - 13:55 #24
Tak for pointene - og hvis det var mig du mente var en pige ! - så tager du fejl.

Vh
Been
Avatar billede bang-kruse Nybegynder
03. februar 2001 - 16:30 #25
nej det var godt nok mig selv (sådan forstod jeg det codebase skrev)og velbekomme, du brugte jo tid på spørgsmålet.