Avatar billede klausens Nybegynder
10. marts 2004 - 20:51 Der er 4 kommentarer

Min skærm tænder ikke.

Listen up, Jeg kom hjem idag fra skole. Så virkede min comp ikke, altså skærmen vil ikke tænde. Jeg har prøvet at tage ram ud og skifte port ved ramene. Jeg har prøvet nyt gfx kort, men det hjælper ikke. Hvad kan det være?

Jeg har desuden 512ddr ram + 1667mhz.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. marts 2004 - 20:56 #1
Forkert kategori. Denne kategori er forbehold fejll på Eksperten.dk.

Du skal nok flytte spm'et herover: http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC/

Du flytter ved at:
1) lægge et svar
2) markere dit eget navn i boksen
3) klikke Accepter-knappen
4) oprette samme spm i den nye kategori
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. marts 2004 - 21:08 #2
5) skrive et link til det nye spm, så folk kan finde det :)
Avatar billede mindbo Nybegynder
11. marts 2004 - 15:10 #3
Er der lys i dioden på din skærm? Hvis dette ikke er tilfældet og du er sikker på, der er strøm tilslutter, er strømforsyningen i din monitor højst sandsynlig stået af. Det kan som regel ikke betale sig at få den lavet, med mindre der er garanti på den. Jeg håber, du kan bruge svaret til noget.

Mvh: Mindbo
Avatar billede thesurfer Nybegynder
12. marts 2004 - 20:20 #4
Mindbo>

1) Når en spørger opretter et spm i en forkert kategori, og får at vide hvordan man "flytter" spm'et, skal man jo ikke begynde at besvare spm'et :-)

2) Dit indlæg skulle have været en "kommentar", og ikke et "svar".

Et godt råd (ikke kun til Mindbo):
Hjælp spørgeren på vej.. og når I har fundet en løsning (eller er kommet tæt på en), lægger du et svar.. helst ikke før.