Avatar billede henrik47 Nybegynder
10. marts 2004 - 17:35 Der er 16 kommentarer

formatere e:

Hjælp!

Jeg har lige prøvet at formatere mit E: drev, men da jeg trykkede formater væltede der lige pludselig roastbeef ud af mit diskettedrev.
Jeg prøvede at stoppe revnen til men det var umuligt! Nu er hele mit værelse fyldt med roastbeef jeg kunne dårligt nok komme hen til pc'en og skrive dette spørgsmål!

Please hjælp mig!!!
Avatar billede ird Praktikant
10. marts 2004 - 17:37 #1
Sig mig hvad pokker er det for noget fis at skrive???
Avatar billede kenp Novice
10. marts 2004 - 17:38 #2
hvaaa tror du ikke bare du skal lukke igen!
Avatar billede ird Praktikant
10. marts 2004 - 17:38 #3
Har sendt bud efter coadmin :)
Avatar billede henrik47 Nybegynder
10. marts 2004 - 17:39 #4
fis? det er faktisk et ret alvorligt problem hvis jeg selv skal sige det!
Avatar billede kenp Novice
10. marts 2004 - 17:40 #5
ja go vi tror også på spøgelser!
Avatar billede henrik47 Nybegynder
10. marts 2004 - 17:42 #6
spøgelser??? Hvad hulen har det med sagen at gøre! Her sidder jeg i roastbeef til halsen og så fabler i om spøgelser! Mærkeligt forum!
Avatar billede ird Praktikant
10. marts 2004 - 17:42 #7
Kunne det være gallabef der er tilbage *LOL*
Avatar billede henrik47 Nybegynder
10. marts 2004 - 17:43 #8
hvem er gallabef? ird du har lige fået point af mig! du ved da at jeg er god nok!
Avatar billede ird Praktikant
10. marts 2004 - 17:44 #9
Siger ikke du ikke er god nok, men synes dette spørgsmål er ret latterligt!
Men lad coadmin vudere når de kommer. Spild af tid at starte en debat
Avatar billede bredker Nybegynder
10. marts 2004 - 17:46 #10
stop med at indtage alle de stoffer , så forsvinder det af sig selv

der er dem der kommer med noget de tror er morsomt ,men lukker igen når de ser det ikke er , og så er der dem der ikke fatter at de bare dummer sig , og bliver ved med det
Avatar billede kenp Novice
10. marts 2004 - 17:46 #11
henrik47 tror du ikke bare du skal lukke her igen også får tiden tila t gå med noget andet!
Avatar billede henrik47 Nybegynder
10. marts 2004 - 17:47 #12
haha hva fabler du om?

Dette var måske ikke det rigtige forum at søge om hjælp på!
Avatar billede ird Praktikant
10. marts 2004 - 17:49 #13
prøv www.kokamok.dk *LOL*
Avatar billede ird Praktikant
10. marts 2004 - 17:51 #14
Bruger deaktiveret *LOL*
Avatar billede kenp Novice
10. marts 2004 - 18:10 #15
*SS* jep af coadmin
Avatar billede hashkagen Nybegynder
10. marts 2004 - 18:24 #16
LOOOOLL!!!!!!!!!!!!!!!!! hahHAHA! kan ik holde op med at grine!
du kan bare sende det til min søster  hun æder det!""""""""" HAHAHH!