Avatar billede anders31 Nybegynder
10. marts 2004 - 15:29 Der er 2 kommentarer

JavaBeans ActiveX

Jeg prøver at finde noget der kan bruges som ActiveX i Java da jeg skal sende komandoer til et andet program via noget activeX eller JavaBeans lignende, men jeg har ikke en skid forstand på det da jeg ikke har arbejdet med nogle af delene, har nogen en ide til hvordan jeg kommer igang.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. marts 2004 - 15:33 #1
Er det 2 Java programmer eller 1 Java + 1 native ?

Har du adgang til at rette i begge programmer ?

Hvilken slags kommandoer ?
Avatar billede anders31 Nybegynder
11. marts 2004 - 09:49 #2
Det er fra java og til Native
og ja jeg kan rette i begge dele. jeg forsøger jo at opbygge det hele fra bunden.
Jeg har en JavaGui der kan kommunikere med et andet program men det er ved at sende tekstbeskeder og jeg vil gerne prøve at lave noget ActiveX agtigt noget.

Men jeg har noget VB kode(jeg kan dog ikke lige se hvor ActiveX bruges) som kan kommunikere med et stort simuleringsprogram(AutoMod)via ActiveX og jeg søger så oplysninger om hvordan jeg kan bygge det op i Java via enten Beans eller andet, men det ser ikke ud til at ActiveX kan bruges direkte fra java, ellers så hedder det bare noget andet.