Avatar billede emilj Nybegynder
10. marts 2004 - 15:04 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af muligt design

Er der nogen der gider vudere det design jeg overvejer at smække op på mit kommende.dk domæne?

Et billede af designet kan findes på http://www.bifschalke.frac.dk/designmulighed.gif

Tak!
Avatar billede skau Nybegynder
10. marts 2004 - 15:38 #1
Ser meget flot ud - jeg kan godt lide farvevalget, symetrien er også meget pæn - men skriften er meget utydelig - måske en skarpere font kunne gøre det ?
Avatar billede skau Nybegynder
10. marts 2004 - 15:40 #2
Kommer lige til at se at overskrifterne "text" i de 4 bokse flyder - måske du skulle alligne dem så de altid var centreret eller højrestillet
Avatar billede emilj Nybegynder
10. marts 2004 - 15:41 #3
Yep, er godt klar over at teksten flyder i boksene - var for doven til at centrere dem - undskylder :P

Hvad synes du ellers om skriftstilen - skal jeg beholde den eller skifte font helt for at få et bedre helhåndsindtryk??
Avatar billede skau Nybegynder
10. marts 2004 - 15:47 #4
Jeg synes helt klart at du skal beholde fonten hvis du kan få den til at se "skarpere" ud - det er en fed font.

Siden er behagelig at se på - jeg vil nok gi den et 9-10 tal hvis dine menuer holder stilen når du har fået implementeret dem (går ud fra du vil lave dropdown menuer)
Avatar billede skau Nybegynder
10. marts 2004 - 15:47 #5
helhedsintrykket er godt
Avatar billede emilj Nybegynder
10. marts 2004 - 15:55 #6
"hvis dine menuer holder stilen når du har fået implementeret dem (går ud fra du vil lave dropdown menuer)"

havde nu tænkt mig at teksten i toppen skulle være menuen, men kan da godt konvertere til en slags drop down.. :P

Mange tak for de rosende ord :)
Avatar billede emilj Nybegynder
10. marts 2004 - 15:58 #7
Har forsøgt at acceptere dit første svar for at give dig pointsene, men den lader ikke rigitg til at ville acceptere.. Hvad gør jeg?
Avatar billede skau Nybegynder
10. marts 2004 - 16:02 #8
prøver det her ;o)
Avatar billede emilj Nybegynder
10. marts 2004 - 16:06 #9
accepteret!
Avatar billede emilj Nybegynder
10. marts 2004 - 16:07 #10
Yay :)
Avatar billede hashkagen Nybegynder
10. marts 2004 - 16:55 #11
Fedt design! det er flot og nemt at overskue, kan godt lide farverne, ikke for mørke eller lyse.

Det vil give et lækkert pift til designet hvis du får lavet det så knapperne lyser op når markøren er over dem, :->
Avatar billede emilj Nybegynder
10. marts 2004 - 17:11 #12
Først og fremmest - tak for rosen, og det gode tip :)

Ang. det med knapperne, så arbejder jeg faktisk allerede på det :D