Avatar billede hjelmjr Praktikant
10. marts 2004 - 11:53 Der er 1 kommentar

Stoppe enkelt layer

Hej
Mit spørgsmål til jer er følgende:

Er det muligt kun at stoppe et enkelt layer og lade resten af filmen køre videre.
eller skal man bare stoppe layerets bevægelse og lade det være statisk grafik i baggrunden mens det andet kører.

der er ingen hage i at jeg kan lave det er bare nysgerrig om det er muligt at stoppe et enkelt layer.
Avatar billede mat Nybegynder
10. marts 2004 - 12:06 #1
Du kan ikke stoppe et enkelt layer, layers findes ikke når filmen først er publiseret. Men hvis du bruger movieclips kan du sagtens stoppe individuelle tidsliner mens andre kører derudaf...det er det der er det geniale ved movieclips :)