Avatar billede mikkelpg Nybegynder
10. marts 2004 - 10:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ekspert i Danskernes internetvaner/viden/brug

Hej igen

Jeg leder efter en ekspert, der kan udtale sig om danskernes viden om internettet, deres vaner, og deres brug.

Det er en opgave om cookies, og jeg skal vide om den gennemsnitlige dansker ved hvad en cookie er, og hvad dens funktion er.
Avatar billede sesam Nybegynder
10. marts 2004 - 10:36 #1
Uden at være ekspert kan jeg med sikkerhed fortælle dig at en gennemsnits dansker IKKE ved hvad en cookie og dens funktion er...
Avatar billede martinowitz Nybegynder
10. marts 2004 - 10:44 #2
Du kan være stensikker på, at de fleste almindelige internetbrugere ikke ved, hvad en cookie er, og hvad den bruges til.

/Martin
Avatar billede sesam Nybegynder
10. marts 2004 - 10:45 #3
Ja så var mit også et svar
Avatar billede mikkelpg Nybegynder
10. marts 2004 - 11:28 #4
Ja, det er jo så også min egen mening, men jeg er, ligesom jer, nok heller ikke ekspert nok til at udtale mig om den slags.

Sååå, hvis der er nogen der har kendskab til en professor, eller en der har lavet nogle rapporter om danskernes internetbrug/viden, så ville jeg hellere have hans navn, evt. henvisning til rapport og så måske et telefon nummer...
Avatar billede martinowitz Nybegynder
10. marts 2004 - 11:32 #5
De her kunne måske hjælpe dig:

http://www.sonar.dk/News/news.html

/Martin
Avatar billede martinowitz Nybegynder
10. marts 2004 - 11:33 #6
Der skulle have stået www.sonar.dk

/Martin
Avatar billede theprofessor Nybegynder
29. marts 2004 - 15:30 #7
de fleste almindelig bruger ved ikke hvad det er! Og hvordan man fjerner dem...