Avatar billede rango Nybegynder
10. marts 2004 - 09:00 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Fjernelse af Tick Sound når eksploreren opdaterer siden!

Hvordan fjerner jeg den tick lyd der somme tider opstår på sider der opdateres jævnligt.

Jeg ved man kan gøre det manuelt på sin egen pc....men kan jeg også gøre det som en valg mulighed på min hjemmeside, således at den enten er slået fra når folk kommer ind eller ved at de klikker på en knap der slår den fra?

Med andre ord - leder jeg efter en script eller et eller andet der kan slå lyden fra når folk surfer ind på min hjemmeside!
Avatar billede martinowitz Nybegynder
10. marts 2004 - 10:09 #1
Det kan ikke lade sig gøre - det er kun rent lokalt at man kan ændre på lyden.

/Martin
Avatar billede resten Nybegynder
10. marts 2004 - 11:19 #2
Start-Indstillinger-Kontrolpanel-Lyd & Lydenheder-Klik på bjælken lyd find IE og sæt den til ingen.

Men der en anden måde at gøre det på også og det er ved at gå gennem regedit.

1: Start-kør-skriv regedit.
2: Naviger dig frem til denne nøgle HKEY_CURRENT_USER\AppEvents\Schemes\Apps\Explorer\Navigating subkey
3: Vælg denne nøgle current subkey.
4: Slet denne nøgle fra menuen
5: Luk det hele igen og nu skulle der ikke være nogen klik lyd ved reload af siden.
Avatar billede martinowitz Nybegynder
10. marts 2004 - 11:29 #3
Hey "Resten"

Læs hvad han skriver - han vedg dot, hvordan han slår lyden fra på pc'en, men spørger, om der findes et script, der kan det samme, når folk kigger på hans hjemmeside.

Jeg ville godt nok have meget imod hvis et script kunne blande sig i, hvordan jeg ville have mit IE sat op med  hensyn til lyde osv.

/Martin
Avatar billede resten Nybegynder
10. marts 2004 - 11:31 #4
Hmm sorry jeg sider med hodet under armen :|
Avatar billede rango Nybegynder
10. marts 2004 - 17:43 #5
Fuldstændig rigtig Martin :o) - anyway var også min første tanke, at det kan/burde umiddelbart ikke kunne lade sig gøre. Det vil sige scriptet skulle heller ikke slå det fra helt af sig selv, men en knap som skulle bekræfte at folk ønskede at slå tick lyden fra - er hvad jeg efterspørger! (således at når de klikkede på den, så ville den udføre noget a'la det 'resten' har forslået).

Men kommer der ikke flere besvarelser på dette, så deler jeg pointene således mellem jer :o) 'martinowitz' = 40p og 'resten' = 20p :o)

syntes nemlig det er en flot opstilling 'resten' har laver der ;o) - takker foreløbigt jer begge for jeres besvarelse.
Avatar billede martinowitz Nybegynder
11. marts 2004 - 09:52 #6
Det var så lidt ;-)

/Martin
Avatar billede rango Nybegynder
25. marts 2004 - 10:20 #7
Takker for hjælpen :o)