Avatar billede guski Nybegynder
10. marts 2004 - 08:49 Der er 1 løsning

Nad C370 vs. C 520

Hej!

En NAD C370 forstærker har nad-link, det har en C520 cd-afspiller ikke. Kan man så ikke bruge remote controlleren fra en C370 til at styre cd-afspilleren..

Grunden til jeg spørger er at, jeg læste et eller andet sted at det  ikke altid var nødvendigt at forbinde to NAD produkter (som begge har nad-link), for at det virkede, men gælder det også et produkt som ikke har nad-link så ???
Avatar billede theshadow Nybegynder
30. maj 2004 - 12:09 #1
Prøv www.NAD.dk

OG det er ikke nød vendigt at bruge et nad link da det kun er til at styre din cd tænd og sluk funktion!!! Du kan sakntes bruge de kanapper på remote til forstærkkerne  som bruges til cd funktioen!!! uden link!!!!