Avatar billede retardedmonks Nybegynder
09. marts 2004 - 21:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

logo til CSM

jeg skal bruge en som kan lave mig et logo til min Counter-Strike Manager klan der er nogle få regler for billedet:

Type 2 - klan billede:

#1 Billedet er klanrelateret.
#2 Billedet må ikke indholde pornografi, alkoholiske drikke, stoffer eller andet ulovligt materiale.
#3 Billede må ikke indeholde ægte våben eller nogen form for vold (undtaget cs-billeder).
#4 Billedet er ikke stjålet fra andre.
#5 Billedet er ikke et cd-cover, et pr-billede eller nogen anden form for ophavsretsbeskyttet materiale.
#6 Billedet har klannavnet eller/og klantagget synligt.
#7 Tekst som er i billedet skal være læsbart når det er konverteret til vores størrelse(85x109). Se selv under "Venter på godkendelse".
#8 Billedet indeholder ikke landsflag (eller lignende), ligegyldigt om det er klanrelateret eller ej.

Det skal altså være et billede med en Dansker som er har en en colt og et eller andet sted på billedet skal der stå Danes on Hunt. Det må kun være 85x109. ¨

På forhånd tak Claes
Avatar billede madshammer Nybegynder
10. marts 2004 - 09:28 #1
Hmm... den sendte vidst ikke mine besked... her er den igen, så.

Her er mit forslag, dog uden dansker med colt.

http://eksperten.frac.dk/doh.jpg

-MadsHammer
Avatar billede madshammer Nybegynder
10. marts 2004 - 09:34 #2
Det var så et svar.. ^^
Avatar billede bill20 Nybegynder
10. marts 2004 - 10:24 #3
Avatar billede madshammer Nybegynder
11. marts 2004 - 13:35 #4
Tak, skal du have!
Avatar billede timza Nybegynder
18. maj 2004 - 15:06 #5
Jeg kan godt lave et...