Avatar billede arnesloth Nybegynder
09. marts 2004 - 20:50 Der er 2 kommentarer

Drev virker ikke

Hvad kan grunden være til at  mine  CD- drev  og mit A drev først virker efter rebote, hver gang der skiftes CD eller diskette)evet  så skal lige Pc`botes før drevet virker. har prøvet med nye kabler, nyt CD-drev samt CD-drev koblet  på HDD kablet altsammen gør ingen forskel.
bundkort  GA-7ZMM
Chipset VIA 133
Windows XP
Med venlig hilsen
Arne Sloth
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. marts 2004 - 21:08 #1
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2004 - 15:03 #2
Og det er en god ide at vende tilbage til de spørgsmål du oprettet, der risikere at lægge et svar i dem :)