Avatar billede fredslund Nybegynder
09. marts 2004 - 19:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HTML Help - hjælp

Hej Eksperter!

Jeg kunne godt tænke mig at lave en HTML-help, der ser forskellig ud, - afhængig af hvilket program der kalder den. Jeg forestiller mig, at det kan gøres med noget javascript, - men hvordan får jeg kaldt hjælpen med den parameter, der i så fald skulle gøre det muligt for scriptet at se hvem det er der kalder?

- Eller skal det gøres på en helt anden måde??

Håber I kan hjælpe!
Avatar billede ziggs Nybegynder
11. marts 2004 - 03:12 #1
Der findes et program der hedder HelpMaker. Prøv dig lidt frem med det :-)

Med venlig hilsen
Dennis
Avatar billede fredslund Nybegynder
11. marts 2004 - 06:45 #2
Der findes jo mange programmer til at lave hjælp med.. - har du erfaring med, at HelpMaker kan løse netop dette problem?
Avatar billede fredslund Nybegynder
14. marts 2004 - 11:55 #3
Det ser ikke ud til, at nogen umiddelbart ligger inde med et godt råd...