Avatar billede henrik47 Nybegynder
09. marts 2004 - 16:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køler larmer!

Min køler larmer af hekkenfeldt til!

Det mærkelige er at det kun er nogle gange. Det er en gammel køler og det er et eller andet japansk bambusmærke!

Kan man gøre noget ved det, eller skal man have en ny køler?
Avatar billede crazy_legs Nybegynder
09. marts 2004 - 16:46 #1
Hvis du knækker alle bladene af tror jeg den larmer mindre, men du skal nok forvente en smulle lavere effektivitet :o)

Spøg til side... Har den altid larmet så meget eller er det noget den er begyndt med?
Avatar billede rebecca Novice
09. marts 2004 - 16:46 #2
Køb en ny mere sikkert når det er en gammel køler,
Avatar billede ird Praktikant
09. marts 2004 - 16:46 #3
Har du prøvet at rense den?
Avatar billede henrik47 Nybegynder
09. marts 2004 - 16:49 #4
Jeg har ikke prøvet at rense den, jeg har ikke haft den ude af kabinettet!

Den er begyndt at larme her på det sidste og det er gradvist blevet værre og værre!

Vil det hjælpe at rense den, og hvordan skal man gøre det?
Avatar billede ird Praktikant
09. marts 2004 - 17:36 #5
Er den køleren på din CPU?
Tag den af og blæs den ren, eller sæt meget meget forsigtigt støvsugerhovedet ind over den og se om den kan suge den ren...men forsigtig
Avatar billede grunken Nybegynder
09. marts 2004 - 17:48 #6
En anden ting er at når den kun gør det i ny og næ så tyder det kraftigt på at lejerne i blæseren er ved at være slidt!
Avatar billede henrik47 Nybegynder
09. marts 2004 - 19:00 #7
Jeg har suget den med støvsugeren og nu spinder den som en mis!

Det var åbenbart det der skulle til...

Tak for det ird, lav et svar så du kan få point
Avatar billede ird Praktikant
09. marts 2004 - 19:05 #8
svar hermed smidt :')