Avatar billede delphimann Nybegynder
02. februar 2001 - 13:16 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP lille mig

Hej jeg søger en fri villig arbejder til at lave de ting jeg ikke selv kan til min hjemmeside ! F.eks vil jeg gerne ha\' min egen chat og en lovefinder og lidt af været... Jeg er studierne og kan derfor ikke gi\' løn men hvis der kommer penge ind vil du naturligvis modtage løn... min side hedder HouZe.dk Glæder mig til at høre fra dig...
Avatar billede andreas Nybegynder
02. februar 2001 - 13:17 #1
noget du vil skrive under på ???
Avatar billede delphimann Nybegynder
02. februar 2001 - 13:19 #2
ja at du vil modtage løn hvis jeg får penge...
Avatar billede delphimann Nybegynder
02. februar 2001 - 13:30 #3
Altså hvis du laver chatten og der er MANGE der begynder at bruge chatten så får jeg jo pene får bannerne... og dem for du en stor del af... og hvis du laver lovefinderen så får du c-følig de penge der kommer ind på bannerne på lovefinder siden
Avatar billede andreas Nybegynder
02. februar 2001 - 13:58 #4
hmm... hvis det skal gå med mig, skal der en tid på hvor pengene ER indbetalt...
Avatar billede delphimann Nybegynder
02. februar 2001 - 14:06 #5
det kan jeg ikke sige da jeg ikke er sikker på hvor mange besøger jeg får men jeg har ca. 20 faste chatter om dagen...
Avatar billede andreas Nybegynder
02. februar 2001 - 15:01 #6
tjaa... så har vi ikke en handel. sorry
Avatar billede lojmann Nybegynder
02. februar 2001 - 16:39 #7
Well, hvorfor får du ikke bare en har på eksperten til det, for point?

Chat: www.delfs.dk/php/skrammel/jd-chatv2.zip

Lovefinder - den kunne jeg da lave til dig, hvis det var noget?
Avatar billede gizmo_dk2001 Nybegynder
02. februar 2001 - 22:05 #8
Du kan også kikke på www.the-gnu.dk
der er et meget simpelt chat som du sikkert kan finde ud af.

med venlig hilsen GiZmo - icq: 103330830 - hp: www.bested.nu/nokiaz
Avatar billede delphimann Nybegynder
05. februar 2001 - 10:20 #9
LogMann 1000 tak for din idé...
og ja vil du gerne lave en love finder til mig ?
Hvor mange point vil du ha\' for den !?
Avatar billede delphimann Nybegynder
05. februar 2001 - 10:32 #10
Kan jeg ikke også få en eller anden til at lave en chat med 4 statuser Gæst Normal CoAdmin og Admin ? den må godt være lidt svære at sætte op men den skal også helst være go\' ? Og hvis den virkelig er giga go\' kan vi måske godt finde ud af jeg betaller penge for den men ikke ret meget !(har ikke råd)
Avatar billede lojmann Nybegynder
05. februar 2001 - 15:47 #11
Jeg hedder nu lojmann, og vil gerne kode den for dig :)
Skal bare lige igennem denne uge, så er jeg færdig med eksamerne, og har lidt merte tid igen... Men, mail mig en krav specefikation, så skal jeg se på det!
Avatar billede delphimann Nybegynder
05. februar 2001 - 15:52 #12
ok lojmann
hvad er din e-mail !?
Avatar billede lojmann Nybegynder
05. februar 2001 - 16:16 #13
Står i min info, men ellers: phpdev@lojmann.dk :)
Avatar billede delphimann Nybegynder
20. februar 2001 - 11:02 #14
Jeg vil gerne ha\' en til at lave en love finder til mig da lojmann ikke har tid... jeg giver gerne flere point hvis det r fedt
Avatar billede lojmann Nybegynder
20. februar 2001 - 11:18 #15
Forresten, den chat jeg postede, giver den point - eller er den ubrulig???
Avatar billede delphimann Nybegynder
20. februar 2001 - 11:51 #16
logmann... ubruglig... jeg er ved at lave min egen... Jeg er kommet ret langt... snart færdig...
Avatar billede lojmann Nybegynder
20. februar 2001 - 12:40 #17
Oki, fedt nok... Noget man kan få en kopi af?
Avatar billede delphimann Nybegynder
20. februar 2001 - 13:04 #18
logmann... måske.... ved det ikke endnu.... den er ret grov... taget lang tid at lave...
Avatar billede lojmann Nybegynder
20. februar 2001 - 13:24 #19
I know... Er også bare nysgerrig :)
Avatar billede delphimann Nybegynder
21. februar 2001 - 10:21 #20
damn ingen hjælp at hente... så lukker jeg