02. februar 2001 - 12:52Der er
2 kommentarer og 1 løsning
Deling af adressebog i Outlook 2000
Vi har en flok brugere af Outlook 2000 her i firmaet. Vi har en problemstilling, som er som flg.:
Vi har et par sekretærer, som varetager dele af sælgernes samt direktionens korrespondance, også via. email. Alt kører over SuperOffice, som engentlig burde være irrelevant for denne problemstilling.
Ofte har vore sekretærer brug for at sende email i en andens navn (sælger/dir), og man kan da også i Fra... feltet definere en anden afsender. Den side af sagen ER i orden. Men disse afsenderadresser skal jo defineres i noget Kontaktperson-halløj, og det ville være genialt om man kunne oprette sådan en, og så importere den ind i alle Outlook\'erne... Er dette muligt?
Jo det kan man sagtens. Det er på din/jeres server I skal have den fælles adressekartotek. På denne måde, nå en åbner sin outlook adresse bog, så kommer alle navnene frem. Men spørg mig ikke HVORDAN man gør. Det er jeg ikke ligefrem Xpert i.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.