Avatar billede movement Nybegynder
02. februar 2001 - 12:46 Der er 2 kommentarer

Hardcoreprogrammør søges - Vision :\" truth is..\"

Jeg har en vision om en side, jeg har ikke en ide om den praktiske udførelse andet en der muligvis skal bruges lidt javaprogrammering og et cgi-script -

Ideen er følgende :

Besøgende bliver opfordret til at udfylde et spørgsmålsfelt med spørgsmålet \"Truth is..\"
og her kan man så anføre forskelige sandheder- \"kaffe er godt om morgenen\", \"når jeg ser et rødt flag smælde\", \"2+2=4\" etc.

Ideen er så at det intastede placeres et eller andet sted på siden (tilfældigt sted) (evt. med tilfældig font, størrelse, farve osv.)

således bliver siden en slags collage af de besøgenes \"truth is\"-

Det er så opgaven , jeg udlover 300 point til hardcore programmøren der \"da nemt\" kan lave en sådan side-

visionær hilsen

movement

Avatar billede jakoba Nybegynder
02. februar 2001 - 13:40 #1
Du får brug for noget database at lagre dine \"sandheder\" i.
Dvs der skal bruges et webhotel hvor du har lov til at have database. Har du det?
Hvis ja så sig hvad de understøtter af serverside sprog: php, asp, cgi, cold fusion.
Så skal der nok melde sig et par stykker.
Avatar billede movement Nybegynder
02. februar 2001 - 13:57 #2
Ja, sanhederne skal lagres- udbyderen NET-site stiller cgi/perl til rådighed...