Avatar billede pcgrsh Nybegynder
26. september 1999 - 21:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af Web-side

Hej.

Jeg skal bruge en vurdering af Anders And Klubben's hjemmeside.

Du skal skrive hvad der kunne være bedre, samt hvor mange stjerner du ville give siden. 5 stjerner er det højeste.

Jeg vil give 50 point til den bedste og mest detaljerede vurdering.
Avatar billede pcgrsh Nybegynder
26. september 1999 - 21:33 #1
Avatar billede skakke Nybegynder
26. september 1999 - 22:40 #2
Hvis du kubn er 10 år er det meget godt skuldret.
Ellers ville jeg bare sige, at din side ikke virker i Netscape
(Jeg tror ikke man må skrive rows="100%" i framesettet - skriv * i stedet)

<FRAMESET FRAMEBORDER="0" FRAMESPACING="0" BORDER="0" COLS="180,*" ROWS="*">
        <FRAME SRC="oversigt.htm" NAME="oversigt"
SCROLLING="AUTO">

        <FRAMESET ROWS="100,*">
                <FRAME SRC="oversk.htm" NAME="overskrift" SCROLLING="NO">
                <FRAME SRC="start.htm" NAME="vis" SCROLLING="AUTO">
        </FRAMESET>
:) skakke
Avatar billede missing Nybegynder
26. september 1999 - 22:41 #3
** (pil op)

, fordi du har delt siden meget godt op og har lavet det nogenlunde gennemført ens på siderne.
Du havde fået den trejde stjerne hvis der var lidt bedre indhold på siden. Noget mere appetitvækkende, som f.eks. nogle facts, eller noget man ikke vidste om anders and /-klubben.

Thomas

P.S. måske en køb/slag/bytte afdeling af blade/jumbobøger eller mammutbøger :-)
Avatar billede skjoldby Nybegynder
26. september 1999 - 22:52 #4
Dit layout holder ikke...
Tænk på din målgruppe... Hvem er det. Højst sandsynligt børn. Teksten er alt for svær at læse på den baggrund.
Det samme gælder den røde baggrund med blå og sort tekst.

Lav evt. baggrunden den samme farve på alle frames, men brug en dæmpet og rolig farve, som er nemmere at læse på.

Den virker nu fint nok i min Netscape.

**

Skjoldet

Avatar billede skakke Nybegynder
26. september 1999 - 22:59 #5
>>Skjoldby:
Min Netscape vil kun læse main framen - og skriver serverfejl ved de to andre, som bare bliver grå. Jeg testede det med * i stedet på min harddisk og det virkede. Men indrømmet - jeg synes også, det var underligt :)
Avatar billede nico Nybegynder
26. september 1999 - 23:14 #6
Jeg vil nok give den 3 med pil ned af, da jeg synes der mangler et par småting! Hvis jeg var dig ville jeg lade menuen i venstre frame bestå af lidt billeder, da de blå hyperlinks ligesom øddelægger designet. Måske kunne du også gå over til en mere læsevenlig skrifttype som Arial eller Verdana. Jeg ville nok skaffe mig af med den baggrund som er på startsiden da den er (undskyld udtrykket) GRIM. Find på noget bedre som baggrund ellers find en rar farve som man kan holde ud at se på.

Avatar billede kettnovitch Nybegynder
26. september 1999 - 23:21 #7
Jeg kan heller ikke se den med netscape, hvorfor?
Det er lidt ærgeligt da jeg er Disneyfan, ikke at forveksle med fanatiker.
Avatar billede mfriis Nybegynder
26. september 1999 - 23:23 #8
menuen i venster side, er svær at se...
-Rød er nok ikke det bedste...

/MF
Avatar billede stoons Nybegynder
27. september 1999 - 00:47 #9
Du får ** af mig også! Prøv lige at rette op i det der med Netscape, det er jo trods alt den næstmest brugte Browser!
Avatar billede pcgrsh Nybegynder
27. september 1999 - 20:33 #10
Hej allesammen.

Jeg har set at siden ikke virker i netscape, da jeg selv har afprøvet den i:

Internet Explorer 4 og 5

Netscape 4 i Windows og i Linux.
Avatar billede zane Nybegynder
21. oktober 1999 - 00:11 #11
Min første tanke: det mener han ikke!!

Min næste tanke: fuck, han mener det.

Helt ærligt, jrg synes ikke din side er særlig køn, den er pretty well fucked up

* max!

Rodet, uoverskuelig, grim og uprof. desværre. Hvad copyrights?