Avatar billede the_shape Nybegynder
08. marts 2004 - 22:39 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Playstation 2 - Region

Øhh??

Nogle der ved noget om man kan få en region fri Playstation 2??

Har nemlig en Region 2 film, som jeg ikke kan se, da den PS 2 er fra USA?

Nogle der ved hvad man kan gøre?

Kan man få den kodefri på en måde??

Den spørger foresten efter en fire cifret kode, når man sætter den i ?
Avatar billede hensker Nybegynder
09. marts 2004 - 09:56 #1
Du kan få en bootchip i computeren og et andet scartkabel. Dette kan du få installeret inde hos f.eks. www.mm-vision.dk.
Håber det virker.
Husk at få en bootchip man ikke skal swappe med (det er sindsygt irreterende)
Avatar billede hensker Nybegynder
09. marts 2004 - 09:57 #2
jeg mente PS2'en
Avatar billede klatten Nybegynder
09. marts 2004 - 11:54 #3
Få dig en DMS chip! Den gør din PS regionsfri!
Kontakt evt www.pcv.dk og husk at fortælle at din PS2 er købt i USA. Det kan muligvis give problemer. Find også ud af hvilken version din PS2 er. Link til hvordan du gør det kan du finde på den nævnte hjemmeside,
Avatar billede hensker Nybegynder
09. marts 2004 - 21:35 #4
hvad i alverden kan man bruge et det sted til (det ligger i Jylland!!!!!)
Avatar billede klatten Nybegynder
10. marts 2004 - 13:52 #5
nåja, du kommer nok ikke meget ud af døren, så du har nok ikke fundet ud af, at der stadig er noget, der hedder Post Danmark!
pcv får tilsendt konsoller fra hele skandinavien såh...hvad kan man bruge dem til!
...i hvert fald mere, end hvad man kan bruge dine kommentarer til!
Avatar billede the_shape Nybegynder
11. marts 2004 - 08:23 #6
Er fra Skagen
Avatar billede hensker Nybegynder
23. marts 2004 - 15:35 #7
Jeg driller bare