Avatar billede helmuth10 Nybegynder
08. marts 2004 - 20:45 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Forslag til køb af headset!

Jeg vil til at lege lidt med Skype.

Hvilket headset vil I anbefale? Jeg forestiller mig en max pris omkring de 300.

Bør jeg gå efter et USB-headset?

Jeg har snust lidt på edbpriser og søgt her, men der er utroligt mange at vælge imellem og der kommer jo i helt tiden nye produkter til.
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
08. marts 2004 - 20:55 #1
Hvis du vil have et godt og billigt et kan jeg anbefale dig Altec lansing AHS 30, som jeg selv bruger til bla. skype:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=10849
Avatar billede NanoQ Nybegynder
08. marts 2004 - 20:55 #2
brug 79,- mere, og køb et sæt Sennheiser PC140. Her for du VIRKELIG god lyd for pengene. Samtidig er headsættet utroligt behageligt at bære.

Se mere her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=43171
Avatar billede helmuth10 Nybegynder
08. marts 2004 - 21:45 #3
Hvad med Logitechs? Er der nogen, der har erfaring med deres headsets? Jeg kan godt li' deres andre produkter.
Avatar billede bleze Nybegynder
08. marts 2004 - 21:53 #4
Plantronics .Audio 90    Hovedsæt / Stereo / 20 - 20000Hz / Mikrofon 349 kr er ok, det bruger jeg og flere andre jeg kender
Avatar billede helmuth10 Nybegynder
08. marts 2004 - 22:25 #5
Knolde: Hvordan er komforten på Altec? Når jeg primært skal bruge den til Skype, synes jeg egentlig det er noget af det vigtigste. Sidder den godt?
Avatar billede miss-g Seniormester
09. marts 2004 - 23:43 #6
Tilslutter mig Sennheiser - når man læser på nettet bliver der virkelig talt godt om dem. Mig har kæresten har købt et par hver.

Microfonen går virkelig klart igennem, og der er amazing god bass i!

Kan anbefales!
Avatar billede miss-g Seniormester
14. marts 2004 - 13:36 #7
Avatar billede miss-g Seniormester
29. marts 2004 - 01:25 #8
Hvad endte du så med at købe? *S*
Avatar billede helmuth10 Nybegynder
31. marts 2004 - 23:32 #9
Jeg har ikke købt endnu, men tak for inputsene. ;-)