Avatar billede bentsmider Nybegynder
08. marts 2004 - 15:36 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

opstart af winxp

Hej alle.

Efter en update af windows xp (bla. microsoft NET. framework er blevet installeret) er min windows begyndt at starte med login-siden ved alm. opstart... meget mystisk. Har hørt den gør det af sikkerhedsmæssige grunde. Kan jeg ikke fjerne det igen!??

Jeg er den eneste bruger af computeren, så det er ret irriterende.
Avatar billede arlet Juniormester
08. marts 2004 - 15:38 #1
Avatar billede arlet Juniormester
08. marts 2004 - 15:38 #2
og slet den NET. konto. Den skal du ikke bruge
Avatar billede arlet Juniormester
08. marts 2004 - 15:39 #3
Den skal vis kun bruges, hvis den skal agere server. og har du Xp home, kan du ikke bruge den til noget som helst.
Så slet den først og derefter gå ind på linket
Avatar billede haverslev Novice
08. marts 2004 - 20:47 #4
Hvis du bruger Drive image, fra Powerquest/symantec, SKAL Net Framework være indstalleret.
Hvis du IKKE bruger Drive image, kan den slettes, som Arlet også skriver.
Avatar billede bentsmider Nybegynder
08. marts 2004 - 22:28 #5
Jeg bruger Drive image, synes virkelig det er et godt program :-)

Kører med winxp professional.

tak for hjælpen arlet!