Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
08. marts 2004 - 15:32 Der er 9 kommentarer

konvertering fra .waw til mp3

Hej eksperter, det er meget simpelt jeg har brug for et gratis program til at konvertere fra waw til mp3. har en del waw filer liggende og de fylder en krig, så det skal der gøres noget ved. håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede ird Praktikant
08. marts 2004 - 15:35 #1
Avatar billede ird Praktikant
08. marts 2004 - 15:36 #2
Avatar billede ird Praktikant
08. marts 2004 - 15:36 #3
Avatar billede ullidk Nybegynder
08. marts 2004 - 16:07 #4
Prøv det her prog - det er gratis og rigtig godt!
http://www.audiograbber.com-us.net/
Du kan rippe CD'ere til MP3, konvertere WAW til MP3 og optage feks fra kassettebånd
til MP3/WAW.
Sammen med programmet skal du bruge en encoder, der kan give dig en god lydkvalitet. Den hedder LAME og findes i samme sektion som selve programmet på hjemmesiden.
Avatar billede zenze Nybegynder
08. marts 2004 - 16:30 #5
CDex er fint og gratis. Find det her:
http://cdexos.sourceforge.net/
Avatar billede uffest Nybegynder
11. marts 2004 - 01:34 #6
DB Power Amp Music Converter er hamrende godt og gratis. Anbefalet i mange computerblade!!! Bare gå på google og søg "power amp converter"!!!!
Avatar billede uffest Nybegynder
11. marts 2004 - 01:36 #7
Her er linket:  http://www.dbpoweramp.com/
Avatar billede thomas1000000 Nybegynder
12. marts 2004 - 17:34 #8
det er helt fint med en masse links, men inden jeg begynder at downloade, skal jeg lige huske at sige at de waw filer der skal converteres ligger på min computer, og skal ikke først rippes fra cd.... kan det lade sig gøre med noget af det der er foreslået
Avatar billede ullidk Nybegynder
12. marts 2004 - 17:58 #9
Ja, i Audiograbber vælger du bare Files - Open og så kan du browse rundt på din comp og vælge de WAW-filer du vil.